کارکنان وزارت کشور با راهکار امن همراه اول، دورکاری می‌کنند - تکفارس 
کارکنان وزارت کشور با راهکار امن همراه اول، دورکاری می‌کنند - تکفارس 

کارکنان وزارت کشور با راهکار امن همراه اول، دورکاری می‌کنند

محمدرضا داوری
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - 17:01
کارکنان وزارت کشور با راهکار امن همراه اول، دورکاری می‌کنند - تکفارس 

وزارت کشور در ایام شیوع کرونا، با قرار گرفتن بر بستر شبکه امن همراه اول اقدام به پیاده‌سازی سرویس نوین دورکاری برای کارکنان خود را فراهم کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، شیوع ویروس کرونا در کشور مانند اقصی نقاط جهان، زمینه ایجاد تحولاتی در نظام اداری را به دنبال داشته است؛ بر مبنای آن اغلب سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها اقدام به ایجاد شرایط دورکاری برای کارمندان خود کردند.

براساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبنی بر فراهم آوردن امکان دورکاری برای کارکنان، وزارت کشور هم در این راستا با استفاده از بستر گسترده ارتباطی نخستین اپراتور تلفن همراه کشور، سرویس دورکاری را کلید زده تا با تکیه بر بسترهای ایجاد شده مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، سلامتی را برای پرسنل دولت در این بخش به ارمغان آورد.

وزارت کشور با قرار گرفتن بر بستر شبکه امن «همراه اول»، دسترسی به تمامی نقاط مورد نظرش را از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول، دانگل و APN برای برقراری ارتباطات همگرا و همه جانبه فراهم کرده است.

با توجه به ایجاد این ظرفیت در راهکار شبکه امن، همراه اول اعلام کرده که تمامی متقاضیان راهکارهای سازمانی می‌توانند از این بستر با هدف ارتقای هر چه بیشتر امنیت در تبادل اطلاعات سازمانی بهره برده و درخواست خود را به بخش کسب و کار سازمانی در اپراتور اول تلفن همراه کشور ارائه کنند.

با استفاده از سرویس APN، سازمان‌ها می‌توانند اجزا متحرک و غیر متمرکز خود را در شبکه داخلی سازمان تعریف کرده و به ارتباط و تبادل اطلاعات میان کارکنان، تجهیزات و سرورها در هرنقطه جغرافیایی بپردازند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید