تصویر جدید آنر ۳۰ سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن را تائید می‌کند - تکفارس 
تصویر جدید آنر ۳۰ سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن را تائید می‌کند - تکفارس 

تصویر جدید آنر ۳۰ سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن را تائید می‌کند

افشین نوری
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - 11:35
تصویر جدید آنر ۳۰ سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن را تائید می‌کند - تکفارس 

آنر ۳۰ قرار است در تاریخ ۲۷ فروردین (۱۵ آوریل) رونمایی شود. در ماه‌های گذشته شایع شده بود که این گوشی مجهز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX700 خواهد بود. حالا تصویری از آنر ۳۰ به بیرون درز پیدا کرده که این موضوع را تائید می‌کند. در حالیکه اطلاعات زیادی درباره IMX700 وجود ندارد، منابع آگاه می‌گویند که این سنسور، بزرگترین سنسور سونی برای گوشی‌های هوشمند خواهد بود. این می‌تواند به معنای آن باشد که IMX700 قدرت رقابت با سنسور ۱/۱.۲۸ اینچی سری P40 را خواهد داشت.

تصویر مذکور همچنین تائید می‌کند که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در کنار سه دوربین دیگر استفاده شده که یکی از آن‌ها یک دوربین پریسکوپ است. این دوربین‌ها در داخل یک ماژول مستطیلی قرار گرفته‌اند که فلاش LED دوگانه هم در داخل آن قرار دارد.

شما همچنین در تصویر می‌توانید ببینید که ماژول دوربین گوشی دارای حاشیه طلایی رنگ است و متنی در زیر آن نوشته شده که تائید می‌کند آنر ۳۰ مجهز به فناوری Octa PD خواهد بود.

سایر چیزهایی که ما می‌توانیم در تصویر مشاهده کنیم عبارتند از میکروفون ثانویه در بالای گوشی، و در کنار آن یک حفره که احتمالا متعلق به IR Blaster یا جک هدفون ۳.۵ میلیمتری است. در حالیکه آنر ۲۰ هیچ جک صوتی نداشت، بازشدگی مذکور کمی بزرگتر به نظر می‌رسد و بنابراین به احتمال زیاد شاهد بازگشت جک هدفون روی آنر ۳۰ خواهیم بود. ما می‌توانیم خطوط آنتن را هم روی فریم بالا مشاهده کنیم که تائید می‌کند آنر ۳۰ دارای فریم فلزی است.

به‌علاوه، یک دکمه در سمت راست آنر ۳۰ وجود دارد که می‌تواند دکمه تنظیم صدا باشد و از آنجاییکه در سمت چپ گوشی هیچ دکمه‌ای وجود ندارد، دکمه پایین آن احتمالا دکمه پاور است.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو، ما احتمالا چیزی‌های زیادی درباره آن‌ها خواهیم شنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید