تاریخ معرفی گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو رسماً مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو رسماً مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو رسماً مشخص شد

مهرداد میرشاهی
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - 15:31
تاریخ معرفی گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو رسماً مشخص شد - تکفارس 

وان‌پلاس، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، اعلام کرد که در تاریخ سه شنبه ۲۶ فروردین (۱۴ آوریل) از گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد؛ این گوشی‌های هوشمند با نام وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو شناخته می‌شوند. این شرکت به ساخت گوشی‌های هوشمند اندرویدی رده‌بالا با قیمتی کمتر از تلفن‌هایِ سامسونگ و گوگل شهره است. رویداد معرفی جدیدترین گوشی‌های وان‌پلاس به صورت کاملاً آنلاین برگزار خواهد شد.

نسل جدید گوشی‌های وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو، از فناوری ۵G پشتیبانی خواهد کرد و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. این در حالی است پرچمداران سال ۲۰۱۹ وان‌پلاس، از نمایشگر ۹۰ هرتزی برخوردار بودند. به خاطر این ویژگی‌ها، احتمالاً گوشی‌های جدید وان‌پلاس نسبت به نسل قبلی خود گران‌تر خواهند بود؛ موردی که پیت لاو (Pete Lau)، مدیرعامل وان‌پلاس نیز آن را پیش‌بینی کرده بود.

لاو در مصاحبه اخیر خود در این باره گفت:

ما همیشه در مورد ساخت بهترین گوشی ممکن با بهترین قیمت ممکن، موضع خاصی داشته‌ایم. این فناوری جدید (۵G) باعث می‌شود تا هزینه‌ها بالاتر رود، بنابراین قیمت نهایی نسبت به محصولات ۴G بیشتر خواهد شد.

شایعات دیگر در خصوص این گوشی به وجود حفره‌ای در نمایشگر برای دوربین سلفی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و رنگ‌های جدید برای وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو اشاره دارند. احتمالاً یک نسخه مقرون به صرفه از این سری تحت عنوان وان‌پلاس ۸ لایت نیز معرفی گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید