گوشی ال جی G9 ThinQ شاید معرفی نشود - تکفارس 
گوشی ال جی G9 ThinQ شاید معرفی نشود - تکفارس 

گوشی ال جی G9 ThinQ شاید معرفی نشود

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - 14:30
گوشی ال جی G9 ThinQ شاید معرفی نشود - تکفارس 

زمانی که برای اولین بار OnLeaks@ رندرهای گوشی ال جی G9 ThinQ را فاش کرد، شرکت کره‌ای دقت این رندرهای CAD را رد کرد. اما همانطور که مشخص شد، تصاویر مذکور تا اندازه  زیادی با واقعیت تجاری مطابقت داشتند و نشان‌دهنده گوشی ال جی V60 ThinQ بودند و نه یک عضو جدید خانواده G.

با این حال اگر دستگاهی با نام G9 ThinQ وجود داشته باشد، همچنان شایعات زیادی درباره زمان معرفی آن وجود دارد؛ هرچند که ما می‌دانیم ال جی در ماه فوریه سال گذشته، از گوشی‌های G8 ThinQ  و V50 ThinQ رونمایی کرد. البته برنامه زمانی معرفی پرچمداران شرکت کره‌ای و استراتژی برندینگ آن‌ها همیشه ثایت نیست، و از آنجاییکه G8X ThinQ کمتر از شش ماه پیش معرفی شد، G9 ممکن است دیرتر رونمایی بشود.

اما حالا رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که سری G به طور کامل مرده است و هیچ گوشی ال جی G9 ThinQ و در نتیجه هیچ گوشی G10 یا G9X ThinQ هم وجود نخواهد داشت. ظاهرا این تصمیم در جریان یکی از جلسات اخیر ال جی با اپراتورهای کره‌ای گفته شده است، هرچند که این موضوع به معنای آن نیست که ال جی، حفره G شکل استفاده شده در دستگاه‌های کنونی خود را کنار خواهد گذاشت یا امسال گوشی‌های کمتری معرفی خواهد کرد.

گوشی ال جی G9 ThinQ شاید معرفی نشود - تکفارس 

نام گوشی ۵G ال جی هنوز مشخص نیست

ال جی تمرکز روی خود را روی گوشی‌های پرچمدار ۵G گذاشته است و تصمیم دارد که تا پایان نیمه اول امسال چنین هندستی تحت یک نام متفاوت معرفی کند. در حالیکه ما دقیقا نمی‌دانیم این جانشین احتمالی G9 ThinQ چه ظاهری خواهد داشت، اما ال جی کاملا به فناوری نمایشگر دوگانه خود متعهد خواهد بود، بنابراین این قابلیت می‌تواند نقطه شروع خوبی برای انتظارات شما از گوشی ۵G مرموز این شرکت باشد.

خبر جالب دیگری که شنیده می‌شود این است که ال جی شاید بخواهد گوشی‌های قدیمی سری Chocolate خود را احیا کند. گوشی VX8500 Chocolate که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد، یک هندست ساده نسبتا موفق بود. با این حال، هنوز معلوم نیست که ال جی تصمیم به احیا طراحی این سری دارد یا صرفا از نام تجاری Chocolate استفاده خواهد کرد.

این گوشی‌های ساده در کره جنوبی بیش از آمریکا محبوب بودند و به همین خاطر شاید ال جی می‌خواهد با بهره گرفتن از نام آن‌ها، موفقیت بزرگی برای گوشی ۵G خود در بازار کره جنوبی رقم بزند، در حالیکه سعی خواهد کرد تا V60 ThinQ را در آمریکای شمالی تبلیغ کند.

گوشی ال جی G9 ThinQ شاید معرفی نشود - تکفارس 

این بخش می‌تواند به سرعت پرازدحام و رقابتی شود

در رابطه با مشخصات گوشی ۵G ال جی، رسانه‌های کره‌ای به نمایشگر بزرگ ۶.۷ تا ۶.۹ اینچی، چهار دوربین پشت شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و البته چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵G اشاره کرده‌اند. با این مشخصات می‌توان انتظار داشت که گوشی ۵G ال جی در زمان عرضه، یک رقیب جدی پیکسل ۵ گوگل و نوکیا ۸.۳ باشد.

در حالیکه ما انتظار داریم گوگل گوشی پیکسل ۵ خود را با قیمت تهاجمی معرفی کند، نوکیا ۸.۳ ۵G احتمالا قیمتی حدود ۵۵۹ دلار خواهد داشت. ال جی ظاهرا تصمیم دارد با قیمتی زیر ۸۲۵ دلار وارد این بخش بشود.

البته اعداد زیادی زیر ۸۲۵ دلار وجود دارند، اما به نظر ما ال جی سعی خواهد کرد قیمت آن را نزدیک به ۸۰۰ دلار انتخاب کند؛ برای مثال ۶۰۰ دلار. ال جی همچنین برنامه‌هایی برای گسترش گوشی‌های ۵G خود به بخش میان‌رده دارد که مطمئنا خبر خوبی برای کسانی که به دنبال سرعت‌های بالاتر در موبایل‌های ارزان‌تر هستند خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید