فروش تمامی تلفن‌های ردمی K30 پرو در ۳۰ ثانیه - تکفارس 
فروش تمامی تلفن‌های ردمی K30 پرو در ۳۰ ثانیه - تکفارس 

فروش تمامی تلفن‌های ردمی K30 پرو در ۳۰ ثانیه

علی نصرتی
۹ فروردین ۱۳۹۹ - 08:02
فروش تمامی تلفن‌های ردمی K30 پرو در ۳۰ ثانیه - تکفارس 

اوایل هفته جاری خانواده ردمی K30 پرو در دو نسخه Zoom با یک دوربین تله‌فوتو و نسخه استاندارد (دارای دوربین ماکرو به‌جای تله‌فوتو) وارد بازار شد. هر دو مورد در رویداد ۵ فروردین (۲۴ مارس) پیش‌سفارش گرفتند و امروز اولین فروش خود را انجام دادند.

طبق صفحه رسمی ردمی در شبکه اجتماعی ویبو، تمام دستگاه‌ها در ۳۰ ثانیه به فروش رسیدند و شیائومی در آن بازه زمانی کوتاه مبلغ ۱۰۰ میلیون یوهان (حدود ۱۴ میلیون دلار) درآمد کسب کرد.

در حالیکه تعداد فروش مطمئناً چشمگیر به نظر می‌رسد، اما بهتر است که اعداد را مورد بررسی قرار دهیم. از آنجا که مقرون به صرفه‌ترین نسخه این سری با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ گیگابایت است و ۲۹۹۹ یوهان (۴۲۵ دلار) قیمت دارد، در حالیکه گران‌ترین نسخه آن یعنی Zoom با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت رم، ۳۹۹۹ یوهان (۵۲۰ دلار) است، با حسابی ساده و سرانگشتی متوجه می‌شویم که شیائومی کمتر از ۲۵,۰۰۰ دستگاه نفروخته است و اما تعداد فروش بیش از ۳۳,۵۰۰ دستگاه هم  نخواهد بود.

در این حساب و کتاب حتی گزینه بهتر با ۵۱۲ گیگابایت حافظه و رم ۱۲ گیگابایتی را که هنوز برای فروش در دسترس نیست، حساب نکردیم، هرچند که در JD.com با برچسب قیمت ۴۴۹۹ یوهان (۶۳۵ دلار) تبلیغ شد. این گوشی هنوز در خارج از چین عرضه نشده اما درزهای خبری موجود نشان می‌دهد که ممکن است با مارک Poco در هند به بازار بیاید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید