مایکروسافت مدیر جدید ویندوز اینسایدر را معرفی کرد - تکفارس 
مایکروسافت مدیر جدید ویندوز اینسایدر را معرفی کرد - تکفارس 

مایکروسافت مدیر جدید ویندوز اینسایدر را معرفی کرد

علی نصرتی
۵ فروردین ۱۳۹۹ - 21:30
مایکروسافت مدیر جدید ویندوز اینسایدر را معرفی کرد - تکفارس 

پس از سازماندهی مجدد اخیر در مایکروسافت، گروه Windows Experience تحت رهبری پانوس پانای (Panos Panay) قرار گرفت. پیرو همین تغییرات، مایکروسافت آماندا لانگوفسکی (Amanda Langowski) را نیز به عنوان رئیس ویندوز اینسایدر (Windows Insider) انتصاب نمود.

پانوس در ایمیلی به کارمندان گروه خود در اطلاعیه سازماندهی مجدد بیان داشت:

من به شخصه از هدایت Windows Client برای مایکروسافت بسیار هیجان زده‌ام، این موضوع به ما کمک می‌کند که فرآیندهای تصمیم‌گیری خود را ساده‌تر کنیم، اولویت‌های خود را مشخص کنیم و بهترین تجربیات خود را از طریق سیستم‌عامل‌های خود در تمامی برنامه‌ها و خدمات مایکروسافت و وسایل مرتبط مانند سرفیس به کاربر نهایی ارائه دهیم.

پانوس رئیس جدید ویندوز اینسایدر یعنی آماندا لانگوفسکی با ۲۰ سال سابقه کار در مایکروسافت را به وسیله پست وبلاگ معرفی کرد.

پانوس در مورد آماندا گفت:

اشتیاق آماندا به ویندوز در حرفه ۲۰ ساله‌اش در مایکروسافت مشهود است که با هماهنگی برنامه‌های بتا برای ویندوز آغاز شد. از آن زمان، او یک تولید کننده محصول فوق‌العاده و اختصاصی برای این شرکت بوده است. چیزی که در دیدار با آماندا مشخص است، اشتیاق او به بازخورد مشتری و تأثیر مثبت آن بر محصولات ماست. این را می‌توان در کار او و در هدایت تیم Flighting Platform با هماهنگی در انتشار هر ساخت یا بیلد جدید و در مدیریت قابلیت‌های تنظیمات داخلی ما نیز مشاهده کرد. در نهایت او یکی از قدرتمندترین جریان‌های بازخورد مشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

جالب است با پیگیری خود بدانیم که چگونه آماندا آینده برنامه ویندوز اینسایدر را شکل می‌دهد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید