دیزنی پلاس نیز کیفیت استریم خود را کاهش می‌دهد؛ تاخیر عرضه در فرانسه - تکفارس 
دیزنی پلاس نیز کیفیت استریم خود را کاهش می‌دهد؛ تاخیر عرضه در فرانسه - تکفارس 

دیزنی پلاس نیز کیفیت استریم خود را کاهش می‌دهد؛ تاخیر عرضه در فرانسه

مهرداد میرشاهی
۴ فروردین ۱۳۹۹ - 14:29
دیزنی پلاس نیز کیفیت استریم خود را کاهش می‌دهد؛ تاخیر عرضه در فرانسه - تکفارس 

بر اساس گزارش رویترز، شرکت دیزنی، عرضه سرویس استریم خود در فرانسه یعنی دیزنی پلاس را در راستای خواسته دولت این کشور به تعویق انداخته است.

بر اساس گفته‌های دیزنی، این سرویس استریم که پیشتر قرار بود در تاریخ سه شنبه ۵ فروردین (۲۴ مارس) عرضه گردد، اینک در روز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه (۷ آوریل ۲۰۲۰ میلادی) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به موجب این امر، شاهد تاخیر دو هفته‌ای عرضه این سرویس در کشور فرانسه هستیم؛ این در حالی است که این سرویس طی روزهای آینده در اکثر بازارهای اروپا در دسترس قرار خواهد گرفت. هنوز شرکت دیزنی از تاخیر عرضه این سرویس در دیگر کشورهای اروپایی نظیر انگلستان صحبتی نکرده است.

علاوه بر این، پس از عرضه دیزنی پلاس در بازارهای اروپایی، مشترکین این سرویس شاهد کاهش کیفیت محتوای استریم آن خواهند بود.کوین مایر (Kevin Mayer)، رئیس بخش مصرف‌کنندگان دیزنی، در این خصوص گفته است:

مصرف پهنای باند دیزنی پلاس در همه بازارهایی که این سرویس در تاریخ ۵ فروردین (۲۴ مارس) در آن‌ها عرضه می‌شود، ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.

دیگر سرویس‌ها نظیر نتفلیکس، آمازون پرایم ویدئو، اپل تی‌وی پلاس و یوتیوب نیز تعهد داده‌اند تا مصرف پهنای باند خود را کاهش دهند تا فشار کمتری روی اینترنت و پهنای باند آن وارد شود.

از آنجایی که مردم بیشتر دنیا در قرنطینه خانگی هستند و مصرف اینترنت به بالاترین میزان خود رسیده است، تامین‌کنندگان اینترنت نگران مصرف بی‌رویه پهنای باند و فشار وارد بر شبکه اینترنت آن هستند. بر اساس عقیده تحلیلگران، قرنطینه خانگی افراد باعث شده تا مصرف اینترنت بیش از ۶۰ درصد افزایش یابد و احتمالاً طی روزهای آینده این رقم بیشتر نیز بشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.