اپراتورهای تلفن همراه به کمپین در خانه بمانیم پیوستند - تکفارس 
اپراتورهای تلفن همراه به کمپین در خانه بمانیم پیوستند - تکفارس 

اپراتورهای تلفن همراه به کمپین در خانه بمانیم پیوستند

محمدرضا داوری
۲ فروردین ۱۳۹۹ - 20:31
اپراتورهای تلفن همراه به کمپین در خانه بمانیم پیوستند - تکفارس 

همراه اول و ایرانسل به عنوان دو اپراتور تلفن‌همراه سراسری کشور،‌ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به کمپین «در خانه بمانیم» ملحق شدند. ایرانسل به عنوان اپراتور دوم تلفن همراه از ابتدای سال جاری اقداماتی برای ماندن مردم در خانه در روزهای شیوع کرونا در کشور به کار گرفته است. این شرکت در اقدامی جالب امروز (۲ فروردین) نام اپراتور خود را در گوشی کاربران از ایرانسل به درخانه بمانیم تغییر داد.

چند روز پیش نیز این اپراتور به همراه اپراتور اول کشور یعنی همراه اول با پیوستن به کمپین «در خانه بمانیم» اعلان‌های اطلاع‌رسانی تماس‌های شبکه خود را به همین بهانه تغییر داده بودند. این اپراتورها با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران، به درخواست سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، پیام‌هایی که مشترکان در هنگام «خاموشی»، «عدم پاسخگویی»، «در دسترس نبودن»، «اشغالی» یا «پشت خط» بودن دریافت می‌کردند را با سه پیام جدید که بر «در خانه ماندن مشترکان» برای مقابله همگانی با این ویروس تأکید دارد، تغییر دادند. آنطور که در سایت ایرانسل اطلاع رسانی شده، این پیام‌ها با صدای رامبد جوان، از بامداد ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۸، ارائه شده است و در حال‌حاضر تا پایان نوروز سال ۱۳۹۹ در صورت پاسخ ندادن مشترک به تماس گرفته شده، پخش می‌شود.

طبق آخرین آمار ارائه شده توسط وزارت بهداشت که توسط کیانوش جهانپور، اعلام شد تا امروز شنبه ۲ فروردین ۲۰۶۱۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا هستند، که از این میزان۱۵۵۶ نفر فوت نمودند و ۷۶۳۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند. رییس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان نموده است که  از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۶۶ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور ثبت شد و آمار کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۰۶۱۰ نفر افزایش یافته است. در چند هفته گذشته بسیاری یکی از عامل کاهش گسترش سریع چرخه این بیماری در کشور را ماندن مردم در خانه اعلام کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید