هواوی ویژگی‌های جذاب میت Xs را در ویدئوی جدیدی به نمایش گذاشت - تکفارس 
هواوی ویژگی‌های جذاب میت Xs را در ویدئوی جدیدی به نمایش گذاشت - تکفارس 

هواوی ویژگی‌های جذاب میت Xs را در ویدئوی جدیدی به نمایش گذاشت

مهرداد میرشاهی
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 20:56
هواوی ویژگی‌های جذاب میت Xs را در ویدئوی جدیدی به نمایش گذاشت - تکفارس 

حدود دو هفته پیش، شرکت هواوی از گوشی هوشمند هواوی میت Xs، نسل دوم گوشی‌های پرچمدار تاشو رونمایی به عمل آورد. طراحی Mate Xs همانند نسل قبلی آن است و از لولای خلاقانه و منحصر به فرد Falcon Wing استفاده شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا با تا کردن این دستگاه، شاهد گوشی هوشمند کاملاً صافی باشند. هواوی پردازنده داخلی این دستگاه را به چیپست ۵G و جدید کایرین ۹۹۰ ارتقا داده که باعث بهبود عملکرد و افزایش طول عمر باتری آن شده است. برای بهبود دوام و ماندگاری بالای دستگاه، هواوی از فلز مایع مبتنی بر زیرکونیوم برای لولای میت Xs استفاده کرده است و نمایشگر منعطف آن نیز توسط پلی‌آمید نوریِ دولایه محافظت می‌شود.

چند روز پیش، هواوی ویدئوی جدیدی در سطح اینترنت منتشر کرد که ویژگی‌های قدرتمند این گوشی پریمیوم را به نمایش می‌گذاشت که از جمله این موارد می‌توان به صفحه نمایش گسترده، ویژگی‌های چند وظیفه‌ای سفارشی، پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن (Drag and Drop)، پنجره‌های شناور و لانچر اپلیکیشن‌ سریع مبتنی بر ژست‌های حرکتی اشاره کرد. این ویدئو را می‌توانید از زیر مشاهده کنید.

گوشی تاشوی هواوی میت Xs به لنز ۴۰ مگاپیکسلی Leica سیستم چهاردوربینه هواوی مجهز است که می‌توان با استفاده از آن، هر لحظه و در هر شرایطی با میزان نور مختلف اقدام به عکس گرفتن کرد. با استفاده از فناوری شارژ سریع ۵۵W هواوی، باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی میت Xs تنها در ۳۰ دقیقه به میزان ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

گوشی هواوی میت Xs با ۸ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۲۵۰۰ یورو قیمت دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید