بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 
بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 
بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 

بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷

بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 

همانطور که احتمالاً می‌دانید، مایکروسافت مدتی پیش به صورت رسمی به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان داد. بنابراین، اگر شما رایانه شخصی‌ خود را همچنان با این سیستم‌عامل اجرا می‌کنید، ریسک آن بر عهده خودتان خواهد بود. یکی از کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که سیستم‌عامل دستگاه‌تان را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید. اگر در حال حاضر از نسخه اورجینال یا اصلی ویندوز ۷، ویندوز ۸ یا ویندوز ۸.۱ هوم یا پرو استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌روزرسانی آن‌ها به ویندوز ۱۰ را رایگان انجام دهید.

اما موضوع مهمی که در این میان وجود دارد این است که سوئیچ کردن از ویندوز ۷ به ویندوز ۱۰ اغلب باعث کند شدن عملکرد لپ‌تاپ می‌شود. علت آن هم این است که لپ‌تاپ‌های معمولی گرچه معمولا نیازمندی‌های سیستمی ویندوز ۱۰ را دارا هستند، اما نمی‌توانند آن‌طور که باید و شاید تجربه کاربری خوبی را با این سیستم‌عامل فراهم سازند. به همین‌خاطر توصیه ما این است که از لپ‌تاپ‌هایی که مشخصا برای ویندوز ۱۰ ساخته شده‌اند استفاده کنید.

بنابراین به نظر ما اتمام پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ فرصت بسیار خوبی برای شماست که دستگاه‌های ویندوز ۱۰ را نیز تجربه کنید. با این حال، اگر مطمئن نیستند که چه لپ‌تاپ‌هایی برای جایگزینی ویندوز ۷ مناسب هستند، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ آشنا کنیم.

ایسر  Aspire 5 2019

بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 

ایسر یکی از شرکت‌هایی است که به خوبی می‌داند چگونه لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه بسازد و Aspire 5 مثال خوبی در این زمینه است. ایسر Aspire 5 لپ‌تاپی عالی برای استفاده‌های عمومی است و علیرغم سایز بزرگ‌اش (۱۵.۶ اینچی)، نسبتا باریک و سبک‌وزن است. این لپ‌تاپ در نسخه‌های متنوعی قابل دسترس بوده و قیمت آن از ۴۰۰ دلار شروع شده و تا ۶۵۰ دلار (برای افرادی که به دنبال گرافیک خوب برای انجام بازی‌های ساده و ایجاد محتواهای مختلف هستند) می‌رسد. به نظر ما، مدل ۵۳۰ دلاری آن توانسته توازن خوبی بین عملکرد و قیمت برقرار کند و گزینه مناسبی برای اکثر کاربران خواهد بود.

دل G5 15 5590

بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 

از زمان عرضه ویندوز ۷، تغییرات زیادی در دنیای لپ‌تاپ‌های گیمینگ اتفاق افتاده است. این دستگاه‌ها نه‌تنها روزبه‌روز باریک‌تر و سبک‌تر شده‌اند، بلکه حالا در قیمت‌های پایین‌تر نیز قدرتمند هستند و اکنون مدل‌های خوبی به قیمت ۸۰۰ دلار یا کمتر در بازار موجود است. لپ‌تاپ میان‌رده دل G5 هم یکی از این لپ‌تاپ‌هاست که دارای نسبت مناسب قیمت به عملکرد، طراحی زیبا و کیفیت ساخت خوب است. لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری G دل نسبت به مدل‌هایی که توسط واحد Alienware این شرکت ساخته می‌شوند ارزان‌تر بوده و در عین‌حال قادر به اجرای جدیدترین بازی‌های AAA نیز هستند.

مایکروسافت سرفیس پرو ۷

بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 

لپ‌تاپ سرفیس پرو مایکروسافت، یک دستگاه جداشدنی ۲ در ۱ است که به‌خوبی از قابلیت‌های ویندوز ۱۰ برای تبدیل شدن از یک وسیله دسکتاپی به یک پلتفرم موبایلی استفاده کند. بنابراین، اگر شما به دنبال یک تبلت همه‌کاره ویندوزی هستید که بتواند به عنوان لپ‌تاپ ویندوزی هم عمل کند، سرفیس پرو واقعا گزینه مناسبی است. لپ‌تاپ‌های‌ قدرتمند سری سرفیس پرو مجهز به نسل هشتم پردازنده‌های اینتل بوده و عمر باتری طولانی دارند. سرفیس پرو ۷ جدیدترین نسخه این خانواده است و مشخصات بسیار خوبی دارد. با این حال، شما می‌توانید مدل قبلی آن یعنی سرفیس پرو ۶ را هم به عنوان یک گزینه مناسب دیگر و البته با قیمت پایین‌تر در نظر بگیرید.

لنوو یوگا C940

بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۷ - تکفارس 

طراحی لپ‌تاپ یوگا C940 هم درست مثل سرفیس پرو طوری است که به شما اجازه می‌دهد تا از قابلیت‌های ویندوز ۱۰ به‌عنوان یک سیستم‌عامل دسکتاپ و تبلت استفاده کنید. اما این لپ‌تاپ، قابلیت جدا شدن از کیبورد را ندارد و ظاهری مثل لپ‌تاپ‌های معمولی دارد. لنوو تعدادی از بهترین لپ‌تاپ‌های قابل‌تبدیل ۲ در ۱ موجود در بازار را می‌سازد و یوگا C940 یکی از مدل‌های پریمیوم آن‌هاست که در سایزهای ۱۴ اینچی و ۱۵.۶ اینچی و با گرافیگ عالی برای گیمینگ و ایجاد محتوا عرضه شده است. با این حال، اگر بودجه کمی دارید می‌توانید به سراغ یوگا C740 بروید که کمی ارزان‌تر بوده اما همچنان ظاهر خوب و قابلیت‌های مناسبی دارد.

دل XPS 13

دل

لپ‌تاپ XPS 13 شرکت دل یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی موجود در بازار است که می‌توانید آن را خریداری کنید. این دستگاه توانسته عمر باتری طولانی و عملکرد فوق‌العاده‌ای را در یک فریم کوچک ارائه کند. نسخه ۲۰۲۰ آن در نمایشگاه امسال CES معرفی شد که دارای نمایشگر بزرگ‌تر ۱۳.۴ اینچی با نسبت ۱۶:۱۰ بوده است، اما سایز کوچکتری نسبت به مدل سال گذشته دارد. شما مدل ۲۰۱۹ آن را نیز می‌توانید با قیمت کمتری به‌عنوان یک لپ‌تاپ ویندوز ۱۰ مناسب برای جایگزینی ویندوز ۷ خریداری نمائید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید