گوشی ۵G شرکت HTC ممکن است اواخر امسال عرضه شود - تکفارس 
گوشی ۵G شرکت HTC ممکن است اواخر امسال عرضه شود - تکفارس 

گوشی ۵G شرکت HTC ممکن است اواخر امسال عرضه شود

افشین نوری
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - 10:00
گوشی ۵G شرکت HTC ممکن است اواخر امسال عرضه شود - تکفارس 

گرچه ماه ژانویه امسال، ماه بسیار بدی برای شرکت HTC محسوب می‌شد، اما ماه فوریه بدتر از آن بود و این شرکت تایوانی کمترین درآمد ماهانه خود را در طول همه سال‌های گذشته رقم زد.

HTC در ماه گذشته توانست فقط ۱۴ میلیون دلار درآمد داشته است که به طرز قابل توجهی کمتر از میزان درآمد این شرکت در ماه فوریه سال گذشته و کمی کمتر از پایین‌ترین درآمد شرکت در ماه جولای ۲۰۱۹ با رقم ۱۵ میلیون دلار بود.

البته با اینکه کسب و کار HTC، سالانه ۳۲.۹۶ درصد و ماهانه ۱۲.۳۸ درصد کوچکتر شده است، اما چند نقطه روشن نیز در این آمار وجود دارد و آن اینکه به نظر می‌رسد HTC بعد از سال‌ها روند نزولی توانسته در یک مسیر پایدار قرار بگیرد.

سال گذشته، درآمد سالانه شرکت کاهش ۵۷.۸۲ درصد داشت، اما امسال نسبتا کمتر شده و پیش‌بینی می‌شود که معرفی محصولات جدید نیز به ادامه این روند کمک کند.

HTC سال گذشته، در پی عملکرد ناامیدکننده‌اش در سال ۲۰۱۸، تا حدود زیادی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد. این شرکت چند دستگاه معرفی کرد که عمدتا برای بازار هند بودند و به نظر می‌رسید که این هندست‌ها توسط یک سازنده شخص ثالث تحت لایسنس HTC ساخته شده‌اند.

اما این شرکت تایوانی امسال خود را برای یک بازگشت بزرگ آماده می‌کند. هنوز جزئیات زیادی در این‌باره مشخص نشده، اما HTC تایید کرده که در حال آماده کردن یک پرچمدار ۵G است که احتمالا مجهز چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و در اواخر امسال عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.