محودیت‌های مسافرتی کارمندان شرکت‌های خودروسازی - تکفارس 
محودیت‌های مسافرتی کارمندان شرکت‌های خودروسازی - تکفارس 

محودیت‌های مسافرتی کارمندان شرکت‌های خودروسازی

فرزاد اسرافیلی
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - 22:00
محودیت‌های مسافرتی کارمندان شرکت‌های خودروسازی - تکفارس 

شیوع ویروس کرونا به سرعت خودروسازان سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داده است. با افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری در ایالات متحده، برخی از خودروسازان اقدامات جدی را در پیش گرفته‌اند.

شرکت خودروسازی Fiat Chrysler Automobiles تأیید کرده است مسافرت کارمندان به خارج و داخل کشور را برای کارمندانش محدود کرده است. در بیانیه این شرکت خودروساز آمده است که فقط با موافقت رییس شرکت و در صورت ضروری بودن سفر، محدودیت برداشته می‌شود.

قبل از این نیز شرکت خودروسازی Ford برای سفرهای داخلی و بین المللی محدودیت اعمال کرده بود. بلومبرگ روز سه‌شنبه گزارش داد که این تصمیم پس از ابتلا دو کارمند Ford به کرونا در چین گرفته شد. شرکت Ford محدویت سفر را تأیید کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد این تصمیم شامل کلیه فعالیت‌های این شرکت در سطح جهان می‌باشد و هدف از این تصمیم محافظت از کارمندان Ford در برابر ویروس است. این شرکت خودروساز همچنین افزود دو کارمند مبتلا به ویروس کرونا مدتی قبل قرنطینه شدند و بهبود یافتند.

Toyota نیز اقدامات احتیاط آمیزی را انجام داده و اعلام کرده است همه مسافرت‌های خارج از آمریکای شمالی را محدود کرده است مگر آنکه ماموریت اقتصادی ضروری باشد. با این حال Toyota هیچ محدودیتی برای سفرهای داخلی اعمال نکرده است.

ابتلا به ویروس کرونا جدید موسوم به COVID-19 در آمریکا، اولین بار در ایالت واشنگتن و کالیفرنیا رخ داد. از آن زمان، مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا بیش از ۲۰۰ مورد را در ایالات متحده تأیید کرده است و دولت فدرال انتظار دارد که این تعداد در روزهای آتی افزایش یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.