عدم حضور فیس‌بوک در کنفرانس SXSW - تکفارس 
عدم حضور فیس‌بوک در کنفرانس SXSW - تکفارس 

عدم حضور فیس‌بوک در کنفرانس SXSW

فرزاد اسرافیلی
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - 20:30
عدم حضور فیس‌بوک در کنفرانس SXSW - تکفارس 

کمپانی فیس‌بوک در طی بیانیه‌ای اعلام کرد در کنفرانس SXSW حضور نخواهد داشت. در این بیانیه آمده است که به دلیل نگرانی‌های مربوط به ویروس کرونا امسال در SXSW حضور نخواهند داشت. اوایل امروز توییتر نیز اعلام کرد که از شرکت در این کنفرانس منصرف شده است. عصر امروز SXSW اعلام کرد این رویداد همچنان مطابق برنامه‌ریزی در حال انجام است.

طی چند هفته گذشته، فیس‌بوک در پاسخ به شیوع ویروس کرونا اقدامات بسیاری انجام داده است. امروز، این شرکت اعلام کرد که کارها عمدتاً از طریق کنفرانس ویدیویی صورت گیرد. هفته گذشته، فیس‌بوک بخش رو در رو کنفرانس توسعه‌دهندگان F8 را لغو کرد. همچنین کنفرانس جهانی بازاریابی که برای این ماه در ۱۴ فوریه برنامه ریزی شده بود، لغو شد.

بسیاری از رویدادهای صنعت فناوری دیگر نیز به دلیل ترس از کرونا لغو شده است. امروز گوگل و مایکروسافت دو کنفرانس کوچک را لغو کردند، گرچه کنفرانس‌های اصلی توسعه دهندگان آنها که در ماه مه برگزار می‌شود، حداقل تا این لحظه پا برجاست. کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی، که ابتدا برای اواخر این ماه برنامه ریزی شده بود، به تابستان امسال موکول شد. کنگره جهانی موبایل که قرار بود در پایان ماه فوریه در بارسلونا برگزار شود، دوازده روز قبل از شروع لغو شد.

بیش از ۳،۰۰۰ نفر بر اثر ابتلا به COVID-19 جان خود را از دست داده‌اند. این بیماری همچنین طی چند روز گذشته جان شش نفر را در ایالت واشنگتن آمریکا گرفته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید