گزینه عدم رعایت بهداشت به برنامه اسنپ اضافه شد - تکفارس 
گزینه عدم رعایت بهداشت به برنامه اسنپ اضافه شد - تکفارس 

گزینه عدم رعایت بهداشت به برنامه اسنپ اضافه شد

محمدرضا داوری
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 20:45
گزینه عدم رعایت بهداشت به برنامه اسنپ اضافه شد - تکفارس 

اسنپ گزینه عدم رعایت بهداشت را به بخش بازخوردهای برنامه خود اضافه کرده است تا به این ترتیب بتواند روی بهداشت سفرهای خود کنترل بیشتری یابد.

این اقدام در حالی که شیوع ویروس کرونا در کشور در حال افزایش است، کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک در تلاش هستند تا همراه مردم از شیوع این ویروس پیشگیری کنند. رعایت بهداشت در وسایل نقلیه و هم‌چنین بهداشت شخصی سرنشینان یکی از اقداماتی است که می‌تواند در مقابله با همه‌گیر شدن این بیماری نقش موثری قابل توجهی ایجاد کند.
اسنپ از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران، حفظ سلامت کاربران مسافر و راننده را در دستور کار قرار داده است.

با اضافه شدن گزینه عدم رعایت بهداشت به برنامه اسنپ یکی از روش‌هایی است که در شرایط فعلی می‌تواند اثر مثبتی داشته باشد. برقراری این راه ارتباطی با مسافران در روزهایی که باید بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنیم، کمک می‌کند تا با هوشیاری و مراقبت همگانی از شیوع بیماری جلوگیری کنیم. اگر در طول سفر احساس کردید مواردی وجود دارد که می‌تواند برای سلامت شما مضر باشد با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان قرار دهید تا مقابله لازم را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام دهد.

شایان به ذکر است اسنپ طی در هفته‌ گذشته برنامه‌های کاملی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به واسطه حمل و نقل روزمره انجام داده است. در گام اول، اطلاع‌رسانی جامع به رانندگان و مسافرانی که از این تاکسی اینترنتی اتخاذ کرده که ضروری‌ترین و ابتدایی‌ترین اقدام ممکن بود. در گام بعدی با توزیع لوازم بهداشتی بین رانندگان، گام جدی‌تری برای رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در این زمینه انجام داده است.

اسنپ در این بیانیه نیز بیان کرده است که با توجه به افزایش نگرانی‌ عمومی در رابطه با انتشار ویروس و همینطور بالا بودن احتمال انتقال از فردی به فرد دیگر، خصوصا در فضای بسته خودرو، در نظر داریم در گام بعدی، با استریل کردن خودروی رانندگان فعال در اسنپ که این روزها در حال جابه‌جا کردن مسافران هستند، از نگرانی هر دو دسته کاربران بکاهیم.
اسنپ در پایان به مسافران تاکید کرده که در صورتی که احساس کردند دستورالعمل‌های بهداشتی در خودرویی که با آن در سفر هستند انجام نشده، حتما با استفاده از این گزینه پشتیبانی اسنپ را در جریان قرار دهید تا با آموزش و همچنین ارائه امکانات لازم برای تامین سلامت و بهداشت فردی و بهداشت خودرو امکان گسترش هر چه بیشتر ویروس کرونا را کاهش یابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید