ظاهراً هواوی امروز از گوشی تاشوی میت Xs رونمایی می‌کند - تکفارس 
ظاهراً هواوی امروز از گوشی تاشوی میت Xs رونمایی می‌کند - تکفارس 

ظاهراً هواوی امروز از گوشی تاشوی میت Xs رونمایی می‌کند

مهرداد میرشاهی
۵ اسفند ۱۳۹۸ - 08:01
ظاهراً هواوی امروز از گوشی تاشوی میت Xs رونمایی می‌کند - تکفارس 

بر اساس گزارش جدیدی که از سوی مکس جِی منتشر شده، ظاهراً شرکت هوای رویداد ویژه‌ای را برای امروز در برنامه دارد و قرار است تلفن هوشمند تاشوی جدید خود تحت عنوان میت Xs را معرفی کند. لازم به ذکر است که میت X هواوی نخستین گوشی هوشمند تاشوی این شرکت چینی بود که سال گذشته میلادی روانه بازار شد ولی نتوانست نظر مشتریان را بهود جلب کند.

میت Xs طی دو روز آینده معرفی خواهد شد. پیش‌بینی‌های شما درباره آن چیست؟

ــ مکس جی. (@MaxJmb) 22 فوریه ۲۰۲۰ میلادی

تا این لحظه اطلاعات زیادی در خصوص گوشی میت Xs در دست نیست اما بر اساس گزارش‌های اخیر، Mate Xs تفاوت زیادی با گوشی میت X که سال گذشته عرضه شد، ندارد و در حقیقت، این گوشی شباهت بسیاری به میت X خواهد داشت. با این حال، هواوی قصد دارد تغییراتی قابل توجه در میت Xs اعمال کند که شامل استفاده از نمایشگر شیشه‌ای در مقایسه با نمایشگر پلاستیکی میت X می‌شود. بر اساس صحبت‌های مکس جی، این نشانه قابل توجهی در خصوص پیشرفت‌های نسل بعدی این سری گوشی‌ست و قطعاً شاهد تغییرات دیگری نیز خواهیم بود.

تنها یک روز دیگر، ما از آخرین پیشرفت‌های سبک زندگی هوشمند تکنولوژی رونمایی خواهیم کرد. به ما در روز ۲۴ فوریه و ساعت ۱۴:۰۰ به وقت CET ملحق شوید و شاهد آینده بی‌نظیرِ اتصال باشید.  #TOGETHERConnectingPossibilities

ــ هواوی موبایل (@HuaweiMobile) 23 فوریه ۲۰۲۰ میلادی

از سوی دیگر، هواوی میت X2 که جانشین گوشی میت X محسوب می‌شود نیز در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه خواهد شد. تولید آزمایشی با حجم کم برای قطعات مورد استفاده در گوشی میت X2 در حال حاضر آغاز شده است. در شایعات اخیر آمده است که هواوی میت X2 نسبت به نسل قبل خود، از طراحی بهتری برخوردار خواهد بود و مکانیزم لولای بهتری خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید