دستور وزیر ارتباطات برای پیگیری مزاحمت‌های انتخاباتی - تکفارس 
دستور وزیر ارتباطات برای پیگیری مزاحمت‌های انتخاباتی - تکفارس 

دستور وزیر ارتباطات برای پیگیری مزاحمت‌های انتخاباتی

محمدرضا داوری
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - 14:29
دستور وزیر ارتباطات برای پیگیری مزاحمت‌های انتخاباتی - تکفارس 

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور دستوری به رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری شکایات مردم درباره دریافت پیامک‌های مزاحم انتخاباتی و عضویت ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌ها توسط ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس اقدامات لازم شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، روز چهارشنبه گزارش داد که، محمد جواد آذری جهرمی ظهر امروز در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات دستورات لازم برای برخورد با عضویت ناخواسته مردم در کانال‌ها و گروه‌های مختلف را صادر کرد.

محمد جواد آذری جهرمی خطاب به حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم و مقررات رادیویی نوشت:

ارسال پیامک‌های انبوه و عضو کردن ناخواسته مردم در گروه‌ها و کانال‌های پیام‌رسان‌ها موجب رنجش و آزار برخی از مردم شده است. مسائلی همچون عدم رعایت مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قوانین انتخاباتی، اجرای دستورالعمل‌های شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور و رعایت حریم خصوصی و نیز موضوع نحوه دریافت شماره تلفن‌های مردم باید مورد بررسی قرار گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نامه اعلام کرد که از شما می‌خواهم به سرعت نسبت به پیگیری شکایات مردم، برخورد با متخلفین این حوزه، مطابق مقررات و اعلام آن‌ها به دستگاه‌های قضایی و دیگر نهادهای نظارتی اقدام و گزارش آن به‌ طور مستمر برای اینجانب ارسال شود. هدف باید برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در آرامش کامل و ایجاد فضای عادلانه و کمک به شورای نگهبان و دیگر مسئولین برگزارکننده انتخابات با تمامی قوا باشد.

شایان به ذکر است که وزیر ارتباطات صبح امروز نیز با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

ارسال پیامک‌های انبوه و عضوکردن ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌ها توسط برخی از ستادهای انتخاباتی برای مردم آزاردهنده شده است. می‌پرسند شماره ما را از کجا آورده‌اند؟ #حق‌الناس خط قرمز ما است. با متخلفین شدیدا برخورد خواهیم کرد، هر که می‌خواهند باشند. شکایت در ۱۹۵ از شما، پیگیری از ما!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید