اینستاگرام فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه آیپد اینستاگرام ندارد - تکفارس 
اینستاگرام فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه آیپد اینستاگرام ندارد - تکفارس 

اینستاگرام فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه آیپد اینستاگرام ندارد

مهرداد میرشاهی
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - 15:02
اینستاگرام فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه آیپد اینستاگرام ندارد - تکفارس 

برای خیلی‌ها درک این مسئله سخت است که شرکتی به بزرگی اینستاگرام هنوز نسخه ویژه‌ای از این اپلیکیشن محبوب را برای آیپدهای اپل عرضه نکرده است. در واقع، این موضوع که اینستاگرام هنوز برای آیپد عرضه نشده تقریباً امری باورنکردنی است آن هم زمانی که بدانیم فعلاً نیز چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

تائید این موضوع از سوی آدام مصری (Adam Mosseri)، مدیرعامل اینستاگرام، صورت گرفته است که به سردبیر The Verge یعنی کریس ولچ (Chris Welch) توضیح داده است که این شرکت قصد ندارد به این زودی‌ها اپلیکیشن آیپد این برنامه پرطرفدار را عرضه کند چراکه آن‌ها کارهای مهم‌تری برای انجام دادن دارند.

مطمئناً اینستاگرام ابزارهای لازم برای ارزیابی تعداد صاحبان احتمالی iPad که خواهان حضور این اپلیکیشن برروی تبلت خود هستند را در اختیار دارد و شاید همین آمار، توجیه مناسبی برای عدم عرضه نسخه آیپد اینستاگرام تا این لحظه بوده است. اما با وجود گذشت بیش از ۱۰ سال از زمانی که اپل آیپد را به بازار عرضه کرد، عدم پیدا کردن زمان کافی برای اینستاگرام نسبت به عرضه نسخه اختصاصی این برنامه برای این دسته تبلت‌ها چیزی نیست که بتوان به سادگی آن را نادیده گرفت.

طبق گفته مصری، اینستاگرام خواهان ساخت نسخه آیپد این اپلیکیشن است اما آن‌ها نیروی کافی انسانی برای انجام این کار را در اختیار ندارند و این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های آنان نیست. وی در این خصوص گفته است:

اما فقط چند نفر (کارمند) در اختیار داریم و کارهای زیادی‌ست که باید انجام دهیم و این کار هنوز بهترین چیزی نیست که باید آن را انجام دهیم.

خب، شاید تا دو سال آینده اینستاگرام بالاخره نسخه آیپد این سرویس اجتماعی محبوب را عرضه کند. استخدام کارمند و برنامه‌نویسان بیشتر می‌تواند کاری را که باید سال‌ها پیش انجام می‌شد را سرانجام به واقعیت تبدیل کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید