مایکروسافت از Outlook Spaces رونمایی کرد - تکفارس 
مایکروسافت از Outlook Spaces رونمایی کرد - تکفارس 

مایکروسافت از Outlook Spaces رونمایی کرد

مهرداد میرشاهی
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - 14:04
مایکروسافت از Outlook Spaces رونمایی کرد - تکفارس 

مایکروسافت در حال کار برروی تجربه جدیدی از سرویس Outlook است که Spaces نام دارد و با اسم رمز Timestream شناخته می‌شود. Spaces تجربه‌ای تحت وب است که به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌ها، جلسات و اسناد خود را به به راحتی سازماندهی کنید. با استفاده از Spaces، شما می‌توانید اسناد، ایمیل‌ها و رویدادهای مرتبط را در Outlook از طریق اصطلاحات جستجو شده در یک مکان واحد گردآوری کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید را ایجاد کنید، یادداشت اضافه کنید و لینک‌های مرتبط را به آن‌ها اضافه کنید. در آینده، Outlook Spaces از هوش مصنوعی برای کمک به شما و اضافه کردن آیتم‌های مختلف به پروژه‌هایتان استفاده خواهد کرد.

از Spaces می‌توان به عنوان تخته سفیدی برای یک پروژه یاد کرد که همه محتوای موردنظر را از یک بخش در دسترس قرار می‌دهد. زمانی که محتوای موردنظر و مرتبط را به عنوان یک پروژه تعریف کنید، می‌توانید دیگران را نیز برای همکاری به پروژه خود دعوت کنید.

در حال حاضر سرویس Outlook Spaces برای همه کاربران Outlook در دسترس قرار ندارد. اما می‌توان قبل از عرضه عمومی آن، نسبت به آزمایش آن اقدام کرد. برای این منظور طبق روش زیر عمل کنید:

  • سایت https://outlook.office.com/spaces را باز کنید
  • از مرورگر وب خود به این بخش بروید: DevTools->Application->Storage->LocalStorage
  • اضافه کردن آیتم: کلید: «featureOverrides»، مقدار: «utlookSpaces-enabled»
  • مرورگر وب را رفرش کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید