مایکروسافت به زودی سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ را معرفی می‌کند - تکفارس 
مایکروسافت به زودی سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ را معرفی می‌کند - تکفارس 

مایکروسافت به زودی سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ را معرفی می‌کند

افشین نوری
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - 11:31
مایکروسافت به زودی سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ را معرفی می‌کند - تکفارس 

مایکروسافت تصمیم دارد که به زودی یک رویداد سخت‌افزار در شهر نیویورک برگزار کند. شایع شده است که این شرکت می‌خواهد در این رویداد از لپ‌تاپ‌های سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی کند. تمرکز این رویداد بیشتر بر روی محصولات سرفیس و ارتقا دستگاه‌های سرفیس بوک و سرفیس گو به جدیدترین سخت‌افزارها خواهد بود.

مایکروسافت می‌خواهد از جدیدترین پردازنده‌های نسل دهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی سری GTX 16 انویدیا بر روی سرفیس بوک ۳ استفاده کند. این دستگاه در دو مدل ۱۳.۵ اینچی و ۱۵ اینچی معرفی خواهد شد. برای افراد حرفه‌ای، مدل‌های ۱۵ اینچی با پردازنده‌های گرافیکی Quadro انویدیا هم ارائه خواهند شد. سرفیس بوک ۳ ممکن است ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD داشته باشد. قیمت این دستگاه برای مدل پایه ۱۳.۵ اینچی حدود ۱۴۰۰ دلار خواهد بود.

مایکروسافت بر روی سرفیس گو ۲ هم از یک چیپست Pentium Gold یا Core M استفاده خواهد کرد که باعث بهبود قابل‌توجه عملکرد آن نسبت به سرفیس گو اصلی خواهد شد. طراحی سرفیس گو ۲ ممکن است دچار تغییرات جزئی شود و نباید انتظار تغییرات بیشتری را در آن داشت. قیمت این دستگاه حدود ۳۹۹ دلار خواهد بود.

انتظار می‌رود که مایکروسافت در این رویداد درباره سرفیس ایربادز هم صحبت کند. مدل بعدی هدفون‌‌های سرفیس ممکن است دچار تغییراتی شود، اما ما تا این لحظه اطلاعاتی درباره این موضوع نداریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید