رسمی؛ رویداد MWC 2020 برگزار نخواهد شد - تکفارس 
رسمی؛ رویداد MWC 2020 برگزار نخواهد شد - تکفارس 

رسمی؛ رویداد MWC 2020 برگزار نخواهد شد

مهرداد میرشاهی
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - 22:54
رسمی؛ رویداد MWC 2020 برگزار نخواهد شد - تکفارس 

رسماً تائید شد؛ کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ که پیش از این قرار بود اواخر ماه جاری در بارسلونای اسپانیا برگزار شود، رسماً لغو شد. سازمان GSMA امروز به صورت رسمی تائید کرد که برگزاری بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان در حوزه تکنولوژی لغو شده است.

این اطلاعیه پس از برگزاری و اتمام نشست اضطراری اعضای موسسه GSMA اعلام شده است. پیش از این قرار بود که این نمایشگاه از روز جمعه هفته آینده آغاز به کار کند اما از آنجایی که اکثر شرکت‌های مطرح تصمیم به عدم برگزاری کنفرانس خود در این نمایشگاه به واسطه شیوع بیماری کرونا گرفتند، GSMA مجبور شد تا برنامه‌های خود را تغییر دهد.

برگزارکنندگان این رویداد نگرانی از سلامت عمومی شرکت‌کننده‌ها را دلیل اصلی لغو آن برشمرده‌اند؛ اگرچه به نظر می‌رسد که عدم شرکت غول‌های تکنولوژی در این رویداد، تاثیر زیادی برروی تصمیم سازمان GSMA داشته است. اگر تاکنون اخبار این رویداد را پیگیری نکرده‌اید باید بگوئیم که شرکت‌هایی نظیر ال‌جی، سونی، آمازون و فیسبوک کنفرانس خود در این مراسم را لغو کرده بودند.

غول‌های بزرگ حوزه ارتباطات نیز از شرکت در این رویداد انصراف داده بودند. از جمله آن‌ها می‌توان به AT&T، Orange، Deutsche Telekom، Vodafone، NTT Docomo، نوکیا و اریکسن اشاره کرد.

سازمان GSMA اینک برروی MWC شانگهای و MWC لس آنجلس که قرار است اواخر امسال برگزار شود تمرکز کرده است. لازم به ذکر است که این رویداد به تعویق نیفتاده است و GSMA تصمیم گرفته تا MWC 2020 را به صورت کامل لغو کند. بنابراین علاقه‌مندان باید تا سال آینده یعنی فوریه ۲۰۲۱ میلادی صبر کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.