سامسونگ در حال بررسی مجدد حضور خود در رویداد MWC 2020 است - تکفارس 
سامسونگ در حال بررسی مجدد حضور خود در رویداد MWC 2020 است - تکفارس 

سامسونگ در حال بررسی مجدد حضور خود در رویداد MWC 2020 است

مهرداد میرشاهی
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - 11:55
سامسونگ در حال بررسی مجدد حضور خود در رویداد MWC 2020 است - تکفارس 

 روز گذشته مشخص شد که شرکت اریکسن به واسطه شیوع بیماری کرونا، از حضور در رویداد MWC 2020 که اواخر ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد، انصراف داده است. این خبر چند روز پس از اعلام رسمی الجی مبنی بر عدم حضور در کنگره جهانی موبایل در سال جاری منتشر شده است. هم الجی و هم اریکسن اظهار داشتند که ایمنی کارمندانشان اولویت اصلی آن‌ها خواهد بود و از این رو، آن‌ها هیچکس را به بارسلونا – محل برگزاری نمایشگاه MWC – نمی‌فرستند.

در کنار این دو، شرکت‌های دیگری نیز خبر از عدم شرکت در این دوره از رویداد سالانه MWC داده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که شرایط برای سازمان GSMA بدتر از این خواهد شد چراکه به احتمال زیاد، سامسونگ نیز از حضور در این نمایشگاه انصراف دهد. طبق گفته منابع آگاه از این موضوع، سامسونگ در حال بررسی مجدد برنامه خود مبنی بر شرکت در این رویداد است. این شرکت هنوز به صورت رسمی در این زمینه صحبت نکرده است اما طبق گزارش سی‌نت، بیشتر کارمندان بخش ایالات متحده و کره‌ای سامسونگ قصد دارند سفرهای اروپایی خود را لغو کنند.

تا این لحظه، به نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز برنامه دارد تا غرفه اختصاصی خود را در رویداد MWC 2020 داشته باشد اما برخی منابع گزارش داده‌اند که هیچ مدیر مهمی از غول تکنولوژی کره در این مراسم حاضر نخواهد بود. ساموسنگ بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان محسوب می‌شود. تصمیم این شرکت مبنی بر عدم حضور در این رویداد، مطمئناً بر این رویداد تجاری تاثیر بزرگی خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ چیزی نهایی نشده چراکه شرایط به سرعت در حال تغییر است و در صورتی که تا پیش از برگزاری این رویداد، شاهد برطرف شدن مشکل بیماری کرونا و شیوع آن باشیم، احتمالاً سامسونگ بار دیگر در برنامه‌ها و تصمیم‌های خود تجدیدنظر کند.

دولت چین برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در داخل چین همه اقدامات لازم را انجام می‌دهد. آن‌ها حتی قوانین سختگیرانه‌ای نیز برای این منظور در نظر گرفته‌اند؛ در صورت نقض در پیشگیری از بیماری و کنترل آن، حتی شاهد اعدام طرف خاطی نیز هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید