رایان روسلانسکی جانشین جف وینر مدیر اجرایی لینکدین می‌شود - تکفارس 
رایان روسلانسکی جانشین جف وینر مدیر اجرایی لینکدین می‌شود - تکفارس 

رایان روسلانسکی جانشین جف وینر مدیر اجرایی لینکدین می‌شود

افشین نوری
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - 14:30
رایان روسلانسکی جانشین جف وینر مدیر اجرایی لینکدین می‌شود - تکفارس 

جف وینر (Jeff Weiner) مدیر اجرایی لینکدین، اواسط امسال از سمت خود کنار می‌رود. او بعد از آن، به عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت ایفای نقش خواهد کرد. رایان روسلانسکی (Ryan Roslansky) که در حال حاضر نایب‌رئیس ارشد محصولات لینکدین است، از اول ژوئن امسال رسما مدیر اجرایی شرکت خواهد شد. روسلانسکی هم مثل وینر، گزارش کار خود را مستقیما به ساتیا نادلا (Satya Nadella)، مدیر اجرایی مایکروسافت خواهد داد.

جف وینر در نقش جدید خود به عنوان رئیس هیئت‌مدیره، به تحقق چشم‌انداز شرکت برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی، پشتیبانی از تیم رهبری شرکت و تمرکز بر روی تربیت رهبران آینده لینکدین و برقراری روابط قوی با سایر شرکت‌ها کمک خواهد کرد.

وینر در دسامبر ۲۰۰۸ به لینکدین ملحق شد. لینکدین در طول مدیریت او، از ۳۳۸ کارمند به ۱۶۰۰۰ کارمند در بیش از ۳۰ دفتر در سراسر دنیا رشد کرده است. تعداد کاربران لینکدین از ۳۳ میلیون نفر به حدود ۶۷۵ میلیون نفر رسیده و درآمدهای شرکت از ۷۸ میلیون دلار به بیش از ۷.۵ میلیارد دلار در سال گذشته افزایش یافته است. لینکدین در سال ۲۰۱۱ عمومی شد و مایکروسافت آن را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرد.

رایان روسلانسکی، مدیر اجرایی بعدی لینکدین، نقش‌های رهبری مختلفی را در لینکدین ایفا کرده است. او برنامه اینفلوئنسر و پلتفرم انتشار لینکدین را توسعه داده، کسب و کار راهکارهای بازاریابی (Marketing Solutions) را راه انداخته، پروسه خریداری وب‌سایت Lynda.com را رهبری کرده و چارچوبی را برای ادغام با مایکروسافت توسعه داده است. تامر کوهن (Tomer Cohen)، نایب‌رئیس فعلی راهکارهای بازاریابی لینکدین، از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۲۰، سرپرستی محصولات شرکت را بر عهده خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید