سرویس Hulu در سال ۲۰۲۱ به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت - تکفارس 
سرویس Hulu در سال ۲۰۲۱ به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت - تکفارس 

سرویس Hulu در سال ۲۰۲۱ به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت

مهرداد میرشاهی
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 16:35
سرویس Hulu در سال ۲۰۲۱ به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت - تکفارس 

اگرچه در حال حاضر سرویس دیزنی پلاس اولویت اصلی شرکت دیزنی در زمینه سرویس‌های استریم است اما عرضه جهانی سرویس هولو (Hulu) نیز از جمله اهداف مهم این شرکت محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که غول دنیای سینما، سال ۲۰۲۱ میلادی را به عنوان بازه زمانی عرضه جهانی آن در نظر گرفته است.

باب ایگر (Bob Iger)، مدیرعامل دیزنی، اخیراً اظهار داشت که عرضه جهانی سرویس هولو به واسطه انتشار سرویس دیزنی پلاس به تعویق افتاد اما این شرکت همچنان برروی قراردادها و توافق برروی مجوزها (لایسنس‌ها) برای عرضه سرویس هولو به صورت بین‌المللی کار می‌کند. ایگر می‌گوید احتمالاً در سال ۲۰۲۱ میلادی سرویس هولو در بازارهای جهانی عرضه گردد اما احتمال تغییر آن نیز وجود دارد. هنوز مشخص نیست که دیزنی چه زمانی نسخه‌ای از باندل دیزنی پلاس (Disney+) را برای مشترکین ایالات متحده در دسترس قرار خواهد داد اما به نظر می‌رسد که این اتفاق به زودی رخ دهد. در زمینه عرضه جهانی نیز، دیزنی پیش از این اعلام کرده بود که سرویس دیزنی پلاس در تاریخ یکشنبه ۱۰ فروردین ماه (۲۹ مارس ۲۰۲۰ میلادی) در بازار هند در دسترس قرار خواهد گرفت.

اخیراً اخبار جدیدی از سرویس هولو منتشر شده است که در آخرین آن، مشخص شد که رندی فریر (Randy Freer) از سمت مدیرعاملی آن استعفا داده است. این حرکت در نتیجه اعلام اخیر دیزنی بود که طی آن مشخص شده بود که رهبرِ سرویس هولو زین پس به واحد ارتباط مستقیم با مصرف‌کننده به ریاست کوین مایر (Kevin Mayer) گزارش خواهد داد. طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی دیزنی در روز جمعه، هدف از این کار کمک به رشد سریع حضور این شرکت در خارج از ایالات متحده است. پس از اینکه دیزنی موفق به تصاحب بخش اعظمی از سهام شرکت هولو شد، ایگر و دیگر مدیران اجرایی دیزنی از عرضه این سرویس در سال ۲۰۱۸ میلادی خبر دادند.

گسترش فعالیت‌های این شرکت در بازار اروپا بدان معناست که این شرکت باید از تطابق داشتن محتوای مدنظر خود با قوانین  جدید اروپا اطمینان حاصل کند. این صحبت نیز به این معناست که محتوای اورجینال و جدیدی برای بازارهای بین‌المللی در راه است هرچند هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام و مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید