وب‌سایت رسمی سامسونگ نام گلکسی Z Flip را تائید کرد - تکفارس 
وب‌سایت رسمی سامسونگ نام گلکسی Z Flip را تائید کرد - تکفارس 

وب‌سایت رسمی سامسونگ نام گلکسی Z Flip را تائید کرد

مهرداد میرشاهی
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 15:16
وب‌سایت رسمی سامسونگ نام گلکسی Z Flip را تائید کرد - تکفارس 

وب‌سایت آلمانی سامسونگ چندی پیش نام نهایی سری گلکسی اس۲۰ را تائید کرد. اینک اما، شعبه رومانیایی این شرکت کره‌ای گوشی تاشوی جدید این شرکت را رسماً تائید کرده است که گلکسی Z Flip نام دارد.

وب‌سایت شعبه رومانیای سامسونگ صفحه جدیدی برای کیف‌های چرمی سامسونگ گلکسی زد فلیپ راه‌اندازی کرده است که به نوعی نام نهایی گوشی تاشوی جدید این شرکت را تائید می‌کند که پیش از این شایعات متعددی درباره آن منتشر شده بود. اگرچه این صفحه هیچگونه جزئیات جدیدی از این گوشی را در خود جای نداده است اما پیش از این و به لطف شایعات و گزارش‌های مختلف، جزئیات متعددی از گوشی جدید سامسونگ می‌دانیم.

وب‌سایت رسمی سامسونگ نام گلکسی Z Flip را تائید کرد - تکفارس 

گلکسی زد فلیپ به تراشه اسنپدراگون ۸۵۵+ SoC مجهز است. سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۱۰ است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.0 همراه خواهد بود. لازم به ذکر است که امکان افزایش میزان حافظه برای این گوشی مهیا نیست و نمی‌توان آن را گسترش داد.

این گوشی هوشمند از دو نمایشگر بهره می‌برد که نمایشگر تاشوی اصلی آن با اندازه ۶٫۷ اینچ و به صورت اینفینیتی فلکس FHD+ است و نمایشگر ثانویه آن، ۱٫۰۶ اینچ است که به بیرون تا می‌شود.

برای عکس‌برداری، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی که روی پنل بیرونی قرار دارد، برای این گوشی تعبیه شده است.

گوشی گلکسی زد فلیپ حاوی حسگر اثر انگشت نیز است که در کنار دستگاه قرار گرفته و یک باتری ۳٫۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت نیز توان آن را تامین می‌کند که از شارژ سریع ۱۵W نیز پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی تاشو با قیمت ۱۴۰۰ دلار عرضه گردد و در تاریخ سه شنبه ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) در کنار سری گلکسی اس۲۰ به صورت رسمی معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.