ویژگی جدید اینستاگرام به فایل‌های GIF اختصاص دارد - تکفارس 
ویژگی جدید اینستاگرام به فایل‌های GIF اختصاص دارد - تکفارس 

ویژگی جدید اینستاگرام به فایل‌های GIF اختصاص دارد

مهرداد میرشاهی
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - 14:43
ویژگی جدید اینستاگرام به فایل‌های GIF اختصاص دارد - تکفارس 

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی متعددی‌ است که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا فایل‌های GIF را به پُست‌هایشان اضافه کنند؛ اما همه چیزهایی که به تصاویر GIF اختصاص دارد در همینجا خلاصه می‌شود. بگذارید اینطور بگوئیم: ممکن است دوست شما از استیکرهای متحرک در استوری‌هایش استفاد کند و شما مایل باشید تا با ارسال یک فایل GIF به آن استوری پاسخ دهید؛ خُب، این امکان مهیا نیست. حداقل تا این لحظه که چنین قابلیتی در اینستاگرام وجود ندارد.

اخیراً سرویس اینستاگرام اعلام کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس GIPHY جهت پاسخ به استوری دوستانشان از فایل‌های GIF استفاده کنند. برای استفاده از این ویژگی، کاربران اینستاگرام باید اپلیکیشن خود را به آخرین نسخه آن ارتقاء کنند. به‌روزرسانی جدید اینستاگرام هم اینک در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد.

شما هم اکنون می‌توانید با استفاده از گیف‌های GIPHY به استوری دوستانتان پاسخ دهید! اپلیکیشن خود را به‌روز کنید تا [این قابلیت] را امتحان کنید.

اینستاگرام (@instagram) 4 فوریه ۲۰۲۰ میلادی

از آنجایی که تعداد پاسخ‌های ارسال شده به توییت جدید اینستاگرام بسیار بالاست، مشخص است که افزوده شدن امکان ارسال فایل‌های گیف در قالب پاسخ به استوری کاربران، با استقبال بالای کاربران این شبکه اجتماعی روبرو شده است. لازم به ذکر است که اگر در حال حاضر قادر به استفاده از این ویژگی نیستید، باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به‌روز کنید.

در عین حال، هفته گذشته مشخص شد که اینستاگرام در حال آزمایش امکان ارسال ری‌اکشن (Reaction) در پیام‌های دایرکت است؛ ویژگی‌ای که مدت‌هاست کاربران انتظار عرضه آن را دارند. این موارد تنها قابلیت‌هایی‌ست که در حال حاضر مشخص شده است به زودی به اینستاگرام راه پیدا خواهند کرد. مشخص است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های دیگری نیز برای این برنامه محبوب در راه باشند که هنوز اطلاعی از آن‌ها نداریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.