بانک مرکزی مرحله دوم قطع رمز ایستا را اعلام کرد - تکفارس 
بانک مرکزی مرحله دوم قطع رمز ایستا را اعلام کرد - تکفارس 
بانک مرکزی مرحله دوم قطع رمز ایستا را اعلام کرد - تکفارس 

بانک مرکزی مرحله دوم قطع رمز ایستا را اعلام کرد

محمدرضا داوری
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - 15:15
بانک مرکزی مرحله دوم قطع رمز ایستا را اعلام کرد - تکفارس 

بانک مرکزی با انتشار اطلاعیه شماره ۱۲ روند غیرفعال سازی مرحله دوم رمز ایستای (رمز دوم فعلی کارت بانکی) بانک‌ها را به ترتیب مشخص کرد در این مرحله از فردا سیزدهم بهمن ماه رمز ایستای مشتریان بانک کشاورزی غیرفعال می‌شود.

به گفته روابط عمومی بانک مرکزی در مرحله اول قطع رمز ایستا، رمز دوم ایستای بانک‌های صادرات و پاسارگاد غیرفعال شده بود و تاکنون رمز ایستای قرض‌الحسنه رسالت، بانک ایران و ونزوئلا غیر فعال شده بودند.

طبق اعلام بانک مرکزی پس از بانک کشاورزی رمز دوم ایستای بانک‌های رفاه و سینا در روز چهاردهم بهمن ماه و پس از آن بانک‌های مسکن، ملت، دی و قوامین در روز پانزدهم بهمن‌ماه جاری قطع می‌شود.

بر همین اساس قرار شده تا رمز دوم ایستای بانک‌های سامان، توسعه تعاون، قرض‌ الحسنه مهر ایران، پست‌ بانک و موسسه اعتباری ملل در روز شانزدهم بهمن‌ ماه جاری قطع شود. البته پیش از این اعلام شده بود که رمز دوم ایستای قرض‌ الحسنه مهر قبل از ۸ بهمن ماه غیرفعال می‌شود اما به نظر می‌رسد به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های این بانک قطع رمز دوم ایستای این بانک به تعویق افتاده است.

در پایان این اطلاعیه بانک مرکزی با تاکید مجدد اعلام کرد که مشتریان محترم بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال ‌سازی رمز دوم پویا به ‌ویژه از طریق روش دریافت پیامک با مراجعه به وب‌ سایت بانک یا خودپرداز و یا شعبه اقدام لازم را انجام دهند.

بانک مرکزی پیش‌بینی کرده بود که تا پیش از ۲۵ بهمن ماه رمز دوم ایستای همه بانک‌ها به تدریج قطع می‌شود. البته دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند با مسئولیت خودشان تا سقف ۱۰۰ هزار تومان به صورت روزانه می‌توانند از طریق رمز دوم ایستا تراکنش انجام دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید