نقشه‌های ایالات متحده آمریکا در اپلیکیشن Maps اپل بروزرسانی شدند - تکفارس 
نقشه‌های ایالات متحده آمریکا در اپلیکیشن Maps اپل بروزرسانی شدند - تکفارس 

نقشه‌های ایالات متحده آمریکا در اپلیکیشن Maps اپل بروزرسانی شدند

بهنام خدابخشی
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - 22:29
نقشه‌های ایالات متحده آمریکا در اپلیکیشن Maps اپل بروزرسانی شدند

اپل امروز اعلام کرد که نقشه‌های دوباره طراحی شده‌ی اپلیکیشن Maps اکنون برای تمامی کاربران ایالات متحده در دسترس می‌باشد. این شرکت اعلام کرد برای اولین‌بار نقشه‌های خود را در ماه ژوئن سال ۲۰۱۸ طراحی نمود و این طراحی به طور کامل برای سراسر جهان ارائه شده بود. اکنون طراحی مجدد نقشه‌های اپل برای اولین‌بار از ماه گذشته‌ی میلادی، ابتدا برای بخش‌هایی از جنوب شرقی ایالات متحده آغاز شد. همچنین اپل اکنون اعلام کرده است که نقشه‌های جدید طی ماه‌های آینده برای کشورهای اروپایی نیز ارائه خواهد شد.

نقشه‌های جدید دارای جزئیات بیشتری نسبت به گذشته می‌باشند و مناظر بهتری از جاده‌ها، ساختمان‌ها، پارک‌ها و … برای شما ایجاد می‌کنند. در تصویر زیر تفاوت بین نقشه‌های قدیمی و جدید به طور کامل نمایش داده شده است:

نقشه‌های ایالات متحده آمریکا در اپلیکیشن Maps اپل بروزرسانی شدند

طراحی مجددی که اکنون در مورد آن صحبت می‌کنیم از یک سال و نیم گذشته آغاز شده و به آرامی برای بخش‌های مختلف ایالات متحده در حال اعمال بوده است؛ در حال حاضر برای تمامی بخش‌های ایالات متحده در دسترس می‌باشد. در طی بیانیه‌ی منتشر شده از سوی Eddy Cue، معاون ارشد بخش نرم‌افزار و خدمات اینترنتی اپل، گفت که این شرکت قصد دارد نقشه‌های تمام نقاط دنیا را بروزرسانی نماید اما زمان‌بندی خاصی برای ارائه‌ی بروزرسانی نقشه‌های اپل وجود ندارد. به گفته‌ی کیو از اواخر امسال نقشه‌های اروپا نیز بروزرسانی خواهد شد.

اپل از زمانی که برای اولین‌بار اپلیکیشن Maps را در سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی کرد، قابلیت‌های زیادی نداشت اما به مرور زمان ویژگی‌های بیشتری برای این اپلیکیشن ارائه نمود تا بتواند با غول اپلیکشن‌های ناوبری یعنی Google Maps رقابت نماید. در iOS 13، اپل قابلیت Look Around را معرفی نمود که نسخه‌ی شخصی اپل برای قابلیت Street View اپلیکیشن Google Maps می‌باشد. لازم به ذکر است که قابلیت Look Around همانند طراحی دوباره‌ی نقشه‌های اپل تنها برای شهر نیویورک، منطقه خلیج سانفرانسیکو، لس‌ آنجلس، لاس وگاس، هوستون و اواهو در دسترس می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید