گوشی و دستبند ریلمی ماه آینده عرضه می‌شوند - تکفارس 
گوشی و دستبند ریلمی ماه آینده عرضه می‌شوند - تکفارس 

گوشی و دستبند ریلمی ماه آینده عرضه می‌شوند

امیر عسگری
۵ بهمن ۱۳۹۸ - 15:15
گوشی و دستبند ریلمی ماه آینده عرضه می‌شوند - تکفارس 

ماه گذشته مادهاوث شیث (Madhav Sheth) مدیرعامل هندی ریلمی اعلام کرد که این شرکت دستبند تناسب اندام خود را درنیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد. اطلاعات در مورد این دستگاه کم است، اما می‌دانیم که اوایل ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

آقای شیث این خبر را در آخرین قسمت برنامه از مادهاوث بپرسید، تایید کرد. علاوه بر این ایشان اعلام کردند که ریلمی ارائه ویژگی VoWiFi را نیز از این ماه برای گوشی‌های هوشمند خود آغاز خواهد کرد و ایکس۲ پرو اولین دستگاه با این قابلیت خواهد بود.

در ماه فوریه گوشی‌های ایکس، ایکس‌تی، ایکس۲، ۳پرو و سری ۵ و در ماه مارس نیز دستگاه‌های ریلمی ۱، ۲، سی۱، سی۲، یو۱، ۲پرو، ۳ و ۳آی نیز آن را دریافت خواهند کرد.

زمانی که از مدیرعامل ریلمی در مورد عرضه ریلمی ایکس۵۰ ۵G در هند سوال شد، وی خبر داد که دستگاهی بزرگتر و بهتر ماه آینده در کنگره جهانی موبایل (MWC) عرضه می‌شود. احتمالا این دستگاه پرچمدار جدید ریلمی با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ باشد که به تازگی در بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) مشاهده شده است.

مادهاوث درباره عرضه بسته‌های امنیتی برای گوشی‌های اندرویدی که امسال وارد بازار می‌شوند، گفت:

این دستگاه‌ها برای ۲ سال بسته‌های امنیتی مورد نیاز را دریافت خواهند کرد. در ۶ ماه اول این شرکت هر ماه ۱ بسته را عرضه خواهد کرد و پس از آن هر ۲ ماه یکبار بسته جدیدی را منتشر می‌کند.

وی در این برنامه در مورد تبلیغات موجود در گوشی‌های ریلمی، برطرف کردن مشکلات نویز هنگام تماس از طریق بادایر (Buds Air) و برنامه‌های شرکت برای تولید وسایل پوشیدنی در هند نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید