گلکسی زد فلیپ ارزان‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود - تکفارس 
گلکسی زد فلیپ ارزان‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود - تکفارس 

گلکسی زد فلیپ ارزان‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

بهنام خدابخشی
۲۸ دی ۱۳۹۸ - 16:59
گلکسی زد فیلیپ ارزان‌ترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود

پیش‌بینی می‌شود که شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۱ فوریه گلکسی زد فیلیپ (Galaxy Z Flip)، گوشی تاشو همانند Razr را به بازار عرضه خواهد کرد. قبلا در خبرها آمده بود که این گوشی از نظر قیمت کاملا مقرون به صرفه خواهد بود و اکنون نیز بر اساس خبرهای منتشر شده توسط سایت کره‌ای iNews24ف دامنه‌ی قیمتی این دستگاه بسیار مناسب می‌باشد. iNews24 اعلام کرده است که زد فیلیپ برچسب قیمتی بین ۸۶۲ دلار تا ۱۲۹۳ دلار خواهد داشت.

این گوشی تاشو با بهره‌مندی از یک پردازنده‌ی بسیار قدرتمند و ماژول‌های دوربین فوق‌العاده‌ی سامسونگ از Razr با برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری، ارزان‌تر می‌باشد. اکنون انتظار می‌رود که گلکسی زد فیلیپ سامسونگ (Galaxy Z Flip) به شماره مدل SM-F700F دارای یک صفحه‎‌نمایش ۶٫۷ اینچی از نوع (Ultra-Thin Glass display (UTG خواهد بود که این نمایشگر در برابر خط و خش کاملا مقاوم بوده و در عین حال منعطف می‌باشد. در داخل سوراخ پانچ یک دوربین از نوع Infinity-O (شبیه به ماژول ۱۰ مگاپیکسلی) می‌باشد، در حالی که در خارج از آن دو لنز قادر به ضبط ویدئو ۸K و یک بخش نمایش نوتیفیکیشن در کنار دوربین است.

این گوشی تاشو دارای یک لولا مخفی از نوع Hide-Away می‌باشد که امکان بسته شدن و مسطح شدن کامل دستگاه را فراهم می‌کند که احتمالا یک آهنربا یا قلاب آن را نگه خواهد داشت. اکنون انتظار می‌رود که این دستگاه از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری OneUi 2.0 بهره ببرد. از طرفی دیگر به احتمال زیاد توانایی اجرای دو اپلیکیشن را در دو نیمه‌ی صفحه‌نمایش دارا باشد. پیش‌بینی می‌شود که حداقل یک باتری ۱۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت برای پردازش اطلاعات هر یک از صفحه‌نمایش‌ها در نظر گرفته شده باشد.

این دستگاه طی رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2020 در سانفرانسیسکو ایالات متحده رونمایی خواهد شد و احتمالا برچسب قیمتی برابر با ۱۵۰۰ دلار خواهد داشت، البته هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی آن مشخص نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید