گلکسی واچ ۲ احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی واچ ۲ احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد - تکفارس 

گلکسی واچ ۲ احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد

بهنام خدابخشی
۲۸ دی ۱۳۹۸ - 13:59
گلکسی واچ 2 احتمالا ماه آینده عرضه خواهد شد

سامسونگ قصد دارد که در نمایشگاه MWC که قرار است در شهر بارسلونا برگزار گردد کنفرانس معرفی گلکسی اس ۲۰ را در اوایل ماه فوریه برگزار نماید. این شرکت چند رویداد را برنامه‌ریزی کرده است و به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمند تنها مواردی نیستند که سامسونگ بر روی آن‌ها تمرکز داشته است.

پرونده‌ی جدیدی که توسط Galaxy Club کشف شده است، شماره سریال مربوط به یک ساعت هوشمند سامسونگ را فاش می‌کند. شماره مدل SM-R840 شبیه به شماره مدل ساعت‌های هوشمند قدیمی سامسونگ می‌باشد که اکنون نشان می‌دهد نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ در راه هستند. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو و گلکسی واچ اکتیو ۲ را به بازار عرضه کرده است ولی به طور کلی سری گلکسی واچ اصلی هنوز ارتقا پیدا نکرده است.

متاسفانه اطلاعات بیشتری جدا از شماره مدل و ظرفیت باتری ۳۳۰ میلی‌آمپر بر ساعت اطلاعات دیگری در مورد این ساعت هوشمند فاش نشده است. گفته شده است که این شرکت تقریبا تمامی ویژگی‌های مربوط به گلکسی واچ اکتیو ۲ را که سال گذشته عرضه شد، در سری جدید بروزرسانی کرده است. بنابراین اکنون به سختی می‌توان گفت که آیا سامسونگ قصد دارد تا تنها سخت‌افزار گلکسی واچ را تغییر دهد و یا سیستم نرم‌افزاری آن را به طور کامل ارتقا دهد!

اکنون فقط باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری در مورد نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.