پوکو با جدایی از شیائومی تبدیل به یک برند مستقل شد - تکفارس 
پوکو با جدایی از شیائومی تبدیل به یک برند مستقل شد - تکفارس 

پوکو با جدایی از شیائومی تبدیل به یک برند مستقل شد

افشین نوری
۲۷ دی ۱۳۹۸ - 17:00
پوکو با جدایی از شیائومی تبدیل به یک برند مستقل شد - تکفارس 

گوشی هوشمند پوکوفون F1 یک موفقیت کامل برای شیائومی بود اما این شرکت تاکنون موفق به معرفی مدل بعدی آن نشده است. امروز، بعد از ماه‌ها سکوت درباره این موضوع، شیائومی تغییر بزرگی را در رابطه با برند پوکو (POCO) اعلام کرد.

شیائومی گفت که پوکو، برند زیرمجموعه این شرکت، رسما تبدیل به یک برند مستقل شده است و از این به بعد مستقل عمل خواهد کرد. این ساختار سازمانی، شبیه نمونه اتخاذ شده توسط ردمی در سال ۲۰۱۹ بوده و به این معنی است که برند، تیم و استراتژی خودش را خواهد داشت.

پوکو، بدون ورودی زیاد از طرف شیائومی عمل خواهد کرد، هرچند که دو شرکت منابع مشترکی خواهند داشت. این برند هنوز نقشه راه کامل تولیدات خود را اعلام نکرده است، اما ظاهرا در حال کار بر روی چندین دستگاه است که در طول سال معرفی خواهند شد.

در بین این دستگاه‌ها باید به هندست پوکوفون F2 اشاره کنیم که احتمالا مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اتصال ۵G خواهد بود. اما هنوز برنامه دقیق این گوشی مشخص نیست.

 انتظار می‌رود که پوکو تمرکز خود را بر روی بازار هند و سایر بازارهای در حال توسعه که فرصت‌های رشد قوی دارند بگذارد. با این وجود، گوشی‌های این برند احتمالا در سایر بازارهای جهانی از جمله اروپا هم قابل دسترس خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید