لنوو بهترین قاب عکس هوشمند را معرفی کرد - تکفارس 
لنوو بهترین قاب عکس هوشمند را معرفی کرد - تکفارس 

لنوو بهترین قاب عکس هوشمند را معرفی کرد

بهنام خدابخشی
۱۸ دی ۱۳۹۸ - 12:59
لنوو بهترین قاب عکس هوشمند را معرفی کرد

بسیاری ار افراد دوست دارند تا به لطف دسترسی‌های روز افزون به قاب عکس‌های دیجیتال در بازار فضای زندگی خود را با تصاویر هنری و یا عکس‌های شخصی تزیین کنند. در حالی که این قاب‌ها به عنوان زیبایی یک اتاق محسوب می‌شوند ولی این موضوع اجتناب ناپذیر است که آن‌ها نیز همانند سایر تصاویر ثابت بر روی دیوار پس از مدتی استتار شده و دیگر به چشم نمی‌آیند و در پس‌زمینه محو می‌شوند.

لنوو بهترین قاب عکس هوشمند را معرفی کرد

شرکت لنوو به تازگی قاب عکس هوشمند خود را با صفحه‌نمایش ۲۱٫۹ اینچی معرفی نموده است که بسیار چشمگیر و جذاب می‌باشد. اساسا صفحه‌نمایش بدون حاشیه‌ی این قاب عکس سبب شده است تا کاربر نتواند تفاوت میان این صفحه‌نمایش با قاب عکس‌های معمولی را متوجه شود. یعنی تا زمانی که به پرده‌ی اصلی این قاب عکس نزدیک نشود، نمی‌تواند تشخیص دهد که با قاب عکس دیجیتال روبرو می‌باشد.

قاب عکسی که مشاهده می‌کنید یک پوشش آنتی رفلکس بر روی آن قرار گرفته است و یک فریم هوشمند را رقم زده است. میزان وضوح صفحه‌نمایش این قاب عکس دیجیتال ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ از نوع FHD می‌باشد که زاویه‌ی دید ۸۵ درجه را به نمایش می‌گذارد. به نوعی یک حالت دست‌سازه به تصویر شما می‌دهد.

به منظور قرار دادن گیلاس بر روی یک کیک، لنوو یک سنسور نور و رنگ را به صورت یکپارچه با صفحه‌نمایش این دستگاه تعبیه نموده است که سبب می‌شود میزان روشنایی و درجه حرارت کلی تصویر را تا حد امکان طبیعی و متناسب با محیط اطراف تنظیم نماید.

لنوو بهترین قاب عکس هوشمند را معرفی کرد

سنسور حرکتی تعبیه شده در داخل فریم هوشمند به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحه‌نمایش اسلایدی را در اختیار داشته باشند. از طرفی دیگر می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث به منظور نمایش تصاویر استفاده کنید. بهره‌مندی از هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند تا تصاویر را با بالاترین نرخ سازگاری با فریم هوشمند انتخاب نمایید.

نمایش اسلایدها نیز به لطف قابلیت کولاژ قابل تنظیم هستند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا همزمان چند تصویر متفاوت را برای نمایش تنظیم نمایند. یکی از قابلیت‌های دیگر این صفحه‌نمایش “look back” می‌باشد که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند تصاویر نمایش داده شده در قاب‌های سنتی را روح‌دار تر مشاهده نمایند. از طرفی دیگر، دوستداران هنر می‌توانند صدها قطعه موسیقی مختلف را از طریق برنامه‌ها انتخاب نمایند.

نصب این قاب عکس نیز کار سختی نیست، در پشت آن یک بریدگی دایره‌ای شکل تعبیه شده است که می‌توانید با استفاده از یک میخ و یا یک پیچ به راحتی آن را به دیوار متصل نمایید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا قاب را به جهت دلخواه خود تغییر مکان دهید. در صورتی که از DIY ترس دارید یا اینکه اظهاراتی در این مورد دارید می‌توانید به راحتی افزونه‌ی آن را تهیه نمایید.

در نهایت، فریم هوشمند این دستگاه دارای یک میکروفون و یک جفت اسپیکر ۲ واتی خواهد بود. این ابزار قابلیت همگام‌سازی این قاب دیجیتال را با دستیارهای صوتی خانگی و همچنین قابلیت پشتیبانی از پخش فیلم را فراهم می‌نماید. قاب عکس هوشمند سامسونگ با برچسب قیمت ۴۰۰ دلار برای کاربران هزینه بردار خواهد بود و تقریبا قیمتی برابر با یک قاب عکس معمولی و دست‌ساز دارد. بنابراین اگر شما به عنوان یک فرد علاقه‌مند به مجموعه‌های هنری هستید می‌توانید پس از بررسی این قاب عکس دیجیتال نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.