لپ‌تاپ جدید Dell به شبکه ۵G و عمر باتری ۳۰ ساعتی مجهز است - تکفارس 
لپ‌تاپ جدید Dell به شبکه ۵G و عمر باتری ۳۰ ساعتی مجهز است - تکفارس 

لپ‌تاپ جدید Dell به شبکه ۵G و عمر باتری ۳۰ ساعتی مجهز است

مسلم رفیعی
۱۵ دی ۱۳۹۸ - 23:06
لپ‌تاپ جدید Dell به شبکه ۵G و عمر باتری ۳۰ ساعتی مجهز است - تکفارس 

Dell چند روز پیش دو دستگاه تجاری جدید یعنی Latitude 9510 و Latitude 9510 2-in-1 را رونمایی کرد. Dell ادعا می‌کند که Latitude 9510 بهترین هوش مصنوعی داخلی را داشته، کوچک‌ترین و فوق سبک‌ترین رایانه شخصی ۱۵ اینچی جهان بوده، و همچنین طولانی‌ترین عمر باتری را نیز در میان لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی دارد. هر دو دستگاه یادشده از نمایشگر ۱۵ اینچی InfinityEdge به همراه وضوح Full HD، روشنایی ۴۰۰ نیتی، روکش ضد تابش، عرضه می‌شوند و همچنین به فناوری Super Low Power نیز مجهز خواهند بود.

همان‌طور که می‌توانید انتظار داشته باشید، توان پردازشی لپ‌تاپ‌های Latitude 9510 و Latitude 9510 2-in-1 به‌وسیله پردازنده‌های ۴ یا ۶ هسته‌ای نسل دهم اینتل، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD تأمین می‌شود. Dell ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ‌ها با بهره‌گیری از باتری ۶ سلولی اختیاری ۸۸ WH Polymer و پشتیبانی از ExpressCharge، با یک بار شارژ می‌توانند تا ۳۰ ساعت دوام بیاورند. به لطف به‌کارگیری تراشه اسنپدراگون X55 Global 5G Modem، این لپ‌تاپ‌ها توان بهره‌گیری از شبکه ۵G را نیز خواهند داشت.

در زیر دلایل اینکه لپ‌تاپ Latitude 9510 توسط Dell، هوشمندترین رایانه شخصی ۱۵ اینچی جهان نامیده شده است را ذکر می‌کنیم:

  • با استفاده از ExpressResponse سریع‌تر مشغول به کار شوید: بر اساس ترجیحات کاربر و یادگیری ماشینی بهره‌ گرفته از Intel Adaptix Technology، این دستگاه اپلیکیشن‌های پرکاربرد را سریع‌تر اجرا کرده، سریع‌تر بین برنامه‌ها حرکت کرده و همچنین عملکرد کلی برنامه‌ها را بهبود می‌بخشد تا بدین شیوه بهره‌وری افزایش یابد.
  • بهبود استفاده از عمر باتری با بهره‌گیری از ExpressCharge: هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی باعث می‌شوند تا بر اساس الگوهای شارژ باتری و نیز استفاده‌های معمولی از انرژی، استفاده از باتری بهبود یابد. هنگامی‌که میزان شارژ باتری به شدت پایین است، Latitude 9510 با ظرافت تنظیماتی را همانند کم‌ کردن نور صفحه اعمال می‌کند، تا بدین شیوه در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. این لپ‌تاپ بهترین رویه شارژ کردن را انتخاب می‌کند. مثلاً با استفاده از ExpressCharge Boost، در موارد اضطراری می‌توان در عرض ۲۰ دقیقه، باتری را تا ۳۵ درصد شارژ کرد.
  • با استفاده از ExpressSign-in، به‌سادگی و به‌صورت ایمن به رایانه خود وارد شوید: این قابلیت حضور کاربر را حس می‌کند. با استفاده از حسگر مجاورت Intel Context Sensing Technology و نیز Windows Hello، ورودها تسریع شده و امنیت نیز بهبود می‌یابد.
  • با استفاده از Intelligent Audio می‌توانید بلندگوها را کنار بگذارید: با بهره‌گیری از بلندگوهای قوی، amp قدرتمند و چهار میکروفون بدون نویز، کیفیت صدایی طبیعی را شاهد خواهید بود. Intelligent Audio به کاربران اجازه می‌دهد تا در تماس‌های کنفرانسی بهتر بشنوند و بهتر نیز شنیده شوند. همچنین در هر جایی که هستید، می‌توانید انعکاس صدا و نویزهای پس‌زمینه را حذف کنید.

قیمت Dell Latitude 9510 از ۱۷۹۹ دلار شروع شده و از تاریخ ۷ فروردین ۱۳۹۹ (۲۶ مارس) روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید