لپ‌تاپ دل مدل XPS 13 مجددا طراحی و معرفی شد - تکفارس 
لپ‌تاپ دل مدل XPS 13 مجددا طراحی و معرفی شد - تکفارس 

لپ‌تاپ دل مدل XPS 13 مجددا طراحی و معرفی شد

بهنام خدابخشی
۱۵ دی ۱۳۹۸ - 10:01
لپ‌تاپ دل مدل XPS 13 مجددا طراحی و معرفی شد - تکفارس 

امروز کمپانی دل لپ‌تاپ بروز شده‌ی XPS 13 را به طور رسمی معرفی کرد. نسل قبلی لپ‌تاپ Dell XPS 13، لپ‌تاپی بسیار زیبا و جذاب بود ولی طراحی مجدد آن سبب شد که این دستگاه نسبت به قبل محبوبیت بالاتری پیدا کند. در طراحی جدید نمایشگر ۱۳٫۴ اینچی را در یک فرم ۱۱ اینچی ارائه می‌نماید. اکنون به راحتی می‌توانید این لپ‌تاپ را در میز پیشخوان هواپیما قرار دهید.

شرکت دل در طراحی جدید این لپ‌تاپ حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش را به شدت کاهش داده است و میزان ضخامت بدنه‌ی پایینی دستگاه کاهش یافته است. هم‌اکنون نسبت بدنه به صفحه‌نمایش این دستگاه ۹۱٫۵ درصد اعلام شده است. صفحه‌نمایش جدید نسبت تصویر ۱۶:۱۰ با وضوح Full HD و ۴K را ارائه می‌دهد. هر دو گزینه‌ی صفحه‌نمایش، از ویژگی HDR و Dolby Vision برای تجربه‌ی عالی کاربران پشتیبانی می‌کنند. اکنون کیبورد به لبه‌های دستگاه کشیده شده است و تجربه‌ی تایپ با ۹ درصد کیبورد بزرگتر بهبود یافته است. همچنین کمپانی Dell اندازه‌ی تاچ‌پد را حدود ۱۷ درصد افزایش داده است.

لپ‌تاپ دل مدل XPS 13 مجددا طراحی و معرفی شد

همانطور که انتظار می‌رود، یک لپ‌تاپ پرچمدار ۲۰۲۰ از پردازنده‌ی نسل ۱۰ اینتل، با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و کارت گرافیک Intel Iris استفاده می‌نماید. شروع قیمت XPS 13 از ۹۹۹٫۹۹ دلار آمریکا در تاریخ ۷ ژانویه در ایالات متحده، کانادا، سوئد، انگلیس، آلمان و فرانسه عرضه خواهد شد و از ماه فوریه در سطح جهانی و بین‌المللی در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید