ریلمی ۵i روز ۱۶ دی معرفی خواهد شد + جزئیات و تصاویر جدید - تکفارس 
ریلمی ۵i روز ۱۶ دی معرفی خواهد شد + جزئیات و تصاویر جدید - تکفارس 

ریلمی ۵i روز ۱۶ دی معرفی خواهد شد + جزئیات و تصاویر جدید

مهرداد میرشاهی
۱۰ دی ۱۳۹۸ - 20:51
ریلمی ۵i روز ۱۶ دی معرفی خواهد شد + جزئیات و تصاویر جدید - تکفارس 

شرکت ریلمی ماه آگوست گذشته از دو گوشی هوشمند ریلمی ۵ و ریلمی ۵ پرو رونمایی کرد و به دنبال آن، ریلمی ۵s نیز اواخر نوامبر معرفی شد. اینک این شرکت اعلام کرده که عضو جدید این خانواده که ریلمی ۵i نام دارد، روز دوشنبه ۱۶ دی ماه (۶ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) رسماً معرفی خواهد شد.

این اطلاعات از سوی شعبه ویتنام این شرکت بدست آمده که این خبر را از طریق فیسبوک اعلام کرده است. این شرکت هنوز هیچگونه جزئیات و اطلاعاتی از این گوشی هوشمند جز نام آن منتشر نکرده اما خرده‌فروشی ویتنامی FPTShop آن را در وب‌سایت خود قرار داده است و به طبع، شاهد مشخصات و تصاویر آن هستیم.

این تصاویر تائید می‌کند که ریلمی ۵i در رنگ‌های آبی و سبز عرضه خواهد شد و شباهت زیادی به دیگر نسخه‌های این سری یعنی ریلمی ۵ و ۵s دارد اما بر خلاف آن‌ها، جنس قسمت پشتی آن از کریستال نیست.

در خصوص مشخصات فنی این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن اشاره کرد. این در حالی‌ست که دو عضو دیگر این خانواده به دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز هستند. این گوشی هوشمند با حافظه رم ۴ گیگابایتی در کنار حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۸۵ دلار / ۱۶۵ یورو عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ریلمی ۵i باید تا دوشنبه هفته آینده صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید