فهرست گوشی‌هایی که واتس اپ در سال ۲۰۲۰ از آن‌ها پشتیبانی نخواهد کرد - تکفارس 
فهرست گوشی‌هایی که واتس اپ در سال ۲۰۲۰ از آن‌ها پشتیبانی نخواهد کرد - تکفارس 

فهرست گوشی‌هایی که واتس اپ در سال ۲۰۲۰ از آن‌ها پشتیبانی نخواهد کرد

افشین نوری
۱۰ دی ۱۳۹۸ - 12:30
فهرست گوشی‌هایی که واتس اپ در سال ۲۰۲۰ از آن‌ها پشتیبانی نخواهد کرد - تکفارس 

تنها چند ساعت به آغاز سال ۲۰۲۰ مانده و در این سال ما شاهد معرفی محصولات فناورانه جدید و بسیار هیجان‌انگیزی خواهیم بود. اما سال ۲۰۲۰ ممکن است برای کسانی که هنوز از گوشی‌های هوشمند قدیمی یا نسخه‌های قدیمی اندروید و iOS  استفاده می‌کنند، چندان خوشایند نباشد. دلیل آن هم این است که از سال ۲۰۲۰ اجرای چندین اپلیکیشن و سرویس بر روی دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر متوقف خواهد شد.

واتس اپ یکی از اپلیکیشن‌هایی ست که پشتیبانی خود از ورژن‌های قدیمی‌تر اندروید و iOS را پایان خواهد داد. نسخه‌های ۲٫۳٫۷ و پایین‌تر اندروید و همچنین iOS 7 و قدیمی‌تر، پلتفرم‌هایی هستند که واتس اپ بعد از اول فوریه ۲۰۲۰ دیگر بر روی آن‌ها کار نخواهد کرد. این بدین معنی است که اگر شما در سال ۲۰۲۰ همچنان از این نسخه‌های اندروید و iOS استفاده می‌کنید، قادر به کار با واتس اپ نخواهید بود.

این شرکت زیرمجموعه‌ی فیس بوک، همچنین ارائه واتس اپ برای ویندوز فون و ویندوز ۱۰ موبایل را هم متوقف خواهد کرد. بنابراین در مورد این پلتفرم‌ها هم به خاطر داشته باشید که بعد از ۳۱ دسامبر دیگر امکان استفاده از واتس اپ وجود نخواهد داشت.

آیا شما هم از اپلیکیشن واتس اپ، بر روی هر کدام از پلتفرم‌های بالا استفاده می‌کنید؟ اگر بله، آیا تصمیم دارید که برای استفاده از آن، به یک پلتتفرم دیگر سوییچ کنید؟ نظرات خود را می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید