جدیدترین تبلیغات آیفون بر ویژگی جدید این گوشی‌ها تأکید دارند - تکفارس 
جدیدترین تبلیغات آیفون بر ویژگی جدید این گوشی‌ها تأکید دارند - تکفارس 

جدیدترین تبلیغات آیفون بر ویژگی جدید این گوشی‌ها تأکید دارند

مسلم رفیعی
۹ دی ۱۳۹۸ - 12:00
جدیدترین تبلیغات آیفون بر ویژگی جدید این گوشی‌ها تأکید دارند - تکفارس 

زمانی که اپل مدل ۲۰۱۹ آیفون‌های خود را معرفی کرد، تغییراتی در سیستم دوربین پشتی این گوشی‌ها از جمله اضافه کردن یک دوربین فوق وسیع، حالت شب (Night Mode)؛ که در محیط‌های تاریک و کم‌نور بدون فلاش می‌توانست عکس‌های خوبی بگیرد و نیز Deep Fusion را معرفی کرد. این سیستم ۹ خروجی را با هم ترکیب کرده و در عرض یک ثانیه، با استفاده از هوش مصنوعی در میان ۲۴ میلیون پیکسل به‌صورت تک‌به‌تک جست‌و‌جو می‌کند تا پرجزئیات‌ترین عکس‌ها را به همراه کمترین مقدار نویز به کاربران ارائه دهد.

اپل همچنین یک واژه کلی جدید را برای توصیف ویژگی جدید سلفی آهسته خود ابداع کرده است؛ بله سلوفی (slofi). دو روز پیش، این شرکت چهار تبلیغ را منتشر کرد که در آن‌ها با استفاده از دوربین جلویی ویدیوهای ۱۲۰ فریمی ضبط می‌شدند. ویدیوی اول یک آگهی ۱۵ ثانیه‌ای را نشان می‌دهد که در آن سه زن در حالت آهسته و در کنار چانل ترس (هنرمند) مشغول رقص بودند و این ویدیو توسط یک آیفون به رنگ جت بلک ضبط شده بود. این ویدیو آن‌طور به نظر می‌رسید که در یک کلوپ با محیطی تاریک همراه با روشنایی نئونی ضبط شده باشد، اما زمانی که ویدیو یک منظره گسترده‌تر را در سرعت عادی نشان داد، آنگاه معلوم می‌شد که این ویدیو در یک فروشگاه و در داخل  یک فریزر که در آنجا یخ نگهداری می‌شد، ضبط شده است.

ویدیوی بعدی ۳۰ ثانیه طول داشته و آهنگ Dream Dream Dream از Madeon (یک دیجی فرانسوی) در پس‌زمینه آن پخش می‌شود. در این تبلیغ می‌بینیم که یک مدل ژست می‌گیرد و این کار وی با یک افکت زیبای نسیم همراه است، اما باد خیلی زود شدت گرفته و صورت مدل را از حالت طبیعی خارج می‌کند. همان‌طور که معلوم شد، برادر‌ این مدل یک خشک‌کن مو را به سمت صورت وی گرفته بود تا حالت وزش باد ایجاد شود. اگر این آگهی آشنا به نظر برسد، به این دلیل است که اپل آن را در سالن نمایش استیو جابز در هنگام رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۹، برای حضار پخش کرده بود.

تبلیغ تلویزیونی بعدی نیز یک ویدیوی ۱۵ ثانیه‌ای بوده که بار دیگر از تنظیمات حرکت آهسته سلوفی استفاده می‌کند، البته این بار برای ایجاد چیزی که اپل آن را «ویدیوی رقص حماسی» می‌نامد. این بار نیز هنگامی‌که این ویدیو را از زاویه‌ای بازتر و در سرعت پخش عادی مشاهده می‌کنیم، خواهیم دید که چند نفر در مقبل یک آب‌پاش چمن قرار گرفته‌اند. چهارمین و آخرین تبلیغ نیز که ۱۵ ثانیه طول دارد، یک فرد را نشان می‌دهد که در حالت عادی به‌صورت ناهمگونی گریه می‌کند، اما هنگامی‌که ویدیو در حالت آهسته قرار می‌گیرد، می‌فهمیم که آن شخص حرکات جالبی را با صورت خود انجام می‌دهد. موسیقی دو ویدیوی اخیر به ترتیب Tangerine از Aaron Childs و Fresh, Wild, Fly و Bold از Cold Crush Brothers هستند.

نکته هر چهار آگهی تبلیغاتی این است که با دوربین جلویی آیفون ۱۱ می‌توان ویدیوهایی ۱۲۰ فریمی ضبط کرد. این موضوع باعث می‌شود تا رویدادهای عادی روزمره شما با صرف کمی خیال‌پردازی، به ویدیوهای جالبی جهت به اشتراک گذاری تبدیل شوند. احتمالا برخی یا همه این آگهی‌ها طی این آخر هفته در پخش تلویزیونی لیگ ملی فوتبال آمریکایی (NFL) پخش خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید