شیائومی می ۱۰ پرو احتمالاً در عرض ۳۵ دقیقه کاملاً شارژ خواهد شد - تکفارس 
شیائومی می ۱۰ پرو احتمالاً در عرض ۳۵ دقیقه کاملاً شارژ خواهد شد - تکفارس 

شیائومی می ۱۰ پرو احتمالاً در عرض ۳۵ دقیقه کاملاً شارژ خواهد شد

مسلم رفیعی
۹ دی ۱۳۹۸ - 10:30
حضور شیائومی می 10 پرو توسط مدیرعامل این کمپانی تایید شد

ازآنجاکه گوشی‌های هوشمند هرساله ویژگی‌های جدیدی را دریافت می‌کنند، مصرف‌کنندگان نیز از گوشی‌های خود توقع دارند که نه‌تنها عمر باتری مناسبی داشته باشند، بلکه از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی کرده تا بتوانند به سرعت آن‌ها را شارژ کنند. شیائومی یکی از آن شرکت‌هایی است که سعی دارد هر دو کار را انجام دهد.

با توجه به یک افشاگری قابل‌اعتماد، گوشی‌های هوشمند آتی شیائومی یعنی می‌ ۱۰ پرو، از فناوری شارژ سریع ۵۰ واتی استفاده کرده و این به این معنی است که صفر تا صد باتری این گوشی در عرض ۳۵ دقیقه شارژ خواهد شد. این گجت همچنین از شارژ سریع بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند، اما مطمئن نیستیم که این ویژگی تا چه‌ اندازه سرعت خواهد داشت.

می ۹ یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری را در خود جای داده، بنابراین ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ظرفیت باتری در مدل می ۱۰ پرو حداقل ۴۰۰۰ میلی‌آمپر باشد. اگر این گوشی یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته و ۳۵ دقیقه نیز طول بکشد تا کاملاً شارژ شود، آنگاه این دستگاه در این زمینه پس از اوپو رنو ایس (Oppo Reno Ace) که یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در ۲۸ دقیقه کاملاً شارژ می‌کند، در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت.

جدا از باتری، ما اطلاعات زیادی درباره می‌ ۱۰ پرو نداریم. بااین‌وجود، ما اطلاعات زیادی را در مورد می‌ ۱۰ در اختیار داریم و به غیر از چند مورد، انتظار داریم که مشخصات می‌ ۱۰ پرو شبیه به می‌ ۱۰ باشند.

می ۱۰ یک صفحه‌نمایش آبشاری خواهد داشت که از لبه‌ها حدود ۹۰ درجه خم می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی QHD با نسبت ۹۶ درصدی به بدنه، بهره ببرد. در زیر این نمایشگر شما شاهد یک حسگر اثرانگشت خواهید بود، که این مهم می‌تواند به این معنی باشد که اگر شما از طرفداران قفل‌گشایی با استفاده از اعداد و ارقام نیستید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.

گفته می‌شود که یکی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی Samsung ISOCELL Bright HMX با بزرگنمایی سه برابری به این گوشی خواهد آمد و همراه آن‌ نیز دو حسگر ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی قرار داده خواهند شد. برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز، شما یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی را در جلو گوشی خود خواهید داشت.

توان پردازشی می‌ ۱۰ نیز توسط پردازنده قوی اسنپدراگون ۸۶۵ تأمین خواهد شد. این گوشی در چهار گزینه رنگی: آبی، قرمز، سبز و صورتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.