کمپانی سامسونگ تایید کرد که گلکسی تب اس ۶ نسخه‌ی ۵G به زودی عرضه خواهد شد - تکفارس 
کمپانی سامسونگ تایید کرد که گلکسی تب اس ۶ نسخه‌ی ۵G به زودی عرضه خواهد شد - تکفارس 

کمپانی سامسونگ تایید کرد که گلکسی تب اس ۶ نسخه‌ی ۵G به زودی عرضه خواهد شد

بهنام خدابخشی
۴ دی ۱۳۹۸ - 11:29
کمپانی سامسونگ تایید کرد که گلکسی تب اس 6 نسخه‌ی 5G به زودی عرضه خواهد شد

کمپانی سامسونگ در ماه آگوست سال جاری میلادی گلکسی تب اس ۶ را مجددا به بازار عرضه کرد و اکنون این کمپانی قصد دارد تا نسخه‌ی ۵G این تبلت را ارائه نماید که با نام گلکسی تب اس ۶ نسخه‌ی ۵G نامیده می‌شود. چند روز پیش گلکسی اس ۶ نسخه‌ی ۵G در وب‌سایت آژانس تحقیقات ملی رادیویی (NRRA) به نمایش درآمد و سبب شد تا افراد متوجه این موضوع شوند که معرفی این دستگاه قریب‌الوقوع است. کمپانی سامسونگ اکنون تایید کرد که واقعا معرفی این تبلت در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد.

نسخه‌ی ۵G گلکسی تب اس ۶ در وب‌سایت کره‌ای سامسونگ نیز در قالب یک تصویر تبلیغاتی ظاهر شده است و این موضوع بدان معنی است که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از این تبلت هوشمند خواهیم بود. متاسفانه تاریخ دقیق مراسم رونمایی از این تبلت هنوز مشخص و اعلام نشده است. اما اگر به شایعات نگاهی بیندازیم، کمپانی سامسونگ قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2020 از گلکسی تب اس ۶ نسخه‌ی ۵G به همراه نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت رونمایی به عمل آورد.

کمپانی سامسونگ تایید کرد که گلکسی تب اس 6 نسخه‌ی 5G به زودی عرضه خواهد شد

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، نسخه‌ی ۵G گلکسی تب اس ۶ از نظر ظاهری دقیقا شبیه به نسخه‌ی ۴G این دستگاه می‌باشد اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سخت‌افزارهای بکار رفته در این تبلت در دسترس نیست. اما شایعه شده است که این دستگاه نیز از سخت‌افزارهای مشابه با نسخه‌ی ۴G بهره‌مند خواهد بود. یعنی همان باتری ۷۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت به همراه یک صفحه‌نمایش امولد ۱۰٫۳ اینچی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ به عنوان سخت‌افزار گلکسی تب اس ۶ در نظر گرفته شده است.شایعه شده است که قیمت این تبلت از نسخه‌ی وای‌فای آن ارزان‌تر بوده و قرار است با برچسب قیمت ۶۵۰ دلار عرضه گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید