نمایشگر اکسپریای جدید سونی حاوی حفره خواهد بود - تکفارس 
نمایشگر اکسپریای جدید سونی حاوی حفره خواهد بود - تکفارس 

نمایشگر اکسپریای جدید سونی حاوی حفره خواهد بود

مهرداد میرشاهی
۳ دی ۱۳۹۸ - 09:45
نمایشگر اکسپریای جدید سونی حاوی حفره خواهد بود - تکفارس 

شرکت سونی با به‌روزرسانی خط تولید اکسپریا، روحی تازه در طراحی محصولات خود در سال ۲۰۱۹ میلادی دَمید که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، نمایشگرهای جدید با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ است و به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۰، شاهد اصلاحات جدیدتری در سری گوشی‌های این شرکت خواهیم بود. گفتنی‌ست در سری جدید اکسپریا، شاهد یک حفره در نمایشگر این گوشی جهت دوربین سلفی آن خواهیم بود. به تازگی پتنت جدیدی در پایگاه‌داده جهانی طراحی WIPO ثبت شده که رابط کاربر دستگاه جدید در دست ساختِ شرکت سونی را به تصویر می‌کشد و مشخص می‌سازد که قسمت بالایی نمایشگر آن، حاشیه‌های اسپورت و مینیمال خواهد داشت.

با نگاهی دقیق‌تر به تصویری که از رابط کاربری این تلفن هوشمند منتشر شده می‌توان عمکلرد چندپنجره‌ای آن را مشاهده کرد؛ اما نکته جالب توجه این است که هر دو سمتِ قسمتِ بالایی نمایشگر آن، حاوی اطلاعاتی‌ست. به بیان دیگر، اطلاعات ساعت در قسمت چپ و نمایش وضعیت باتری نیز در سمت راست آن قرار گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، شرکت سونی مشابه با سری نوت‌۱۰ و گلکسی A51 و A71، حفره‌ای در نمایشگر تلفن هوشمند جدید خود برای دوربین سلفی آن قرار داده است. اعضای LetsGoDigital توانسته‌اند با مبانا قرار دادن این تصویر، رندر این دستگاه را مطابق با حفره مخصوص دوربین سلفی آن طراحی کنند که می‌توان به واسطه آن، به چشم‌اندازی از محصول نهایی دست یافت.

نمایشگر اکسپریای جدید سونی حاوی حفره خواهد بود - تکفارس 

جدای از این اطلاعات، اخیراً جزئیات جدیدی از گوشی اکسپریا ۳ در سامانه Geekbench منتشر شده است که جزئیات جدیدی از این تلفن همراه را فاش می‌کند. بر اساس اطلاعات مندرج در این وب‌سایت، تلفن مذکور به یک پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی مجهز شده است. علاوه بر این، این گوشی کاملاً از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند و شش دوربین در قسمت پشتی آن جای گرفته و صفحه نمایشگر آن به صورت QHD است.

سال گذشته شرکت سونی در جریان رویداد MWC از گوشی اکسپریا ۱ در کنار اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس رونمایی کرد، بنابراین می‌توان انتظار داشت که این شرکت ژاپنی از گوشی‌های هوشمند جدید خود در مراسم امسال رونمایی کند که در انتهای ماه فوریه سال آینده میلادی برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید