طراحی نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن توییتر در حال تغییرات اساسی است - تکفارس 
طراحی نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن توییتر در حال تغییرات اساسی است - تکفارس 

طراحی نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن توییتر در حال تغییرات اساسی است

بهنام خدابخشی
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - 17:29
طراحی نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن توییتر در حال تغییرات اساسی است

بر اساس گزارش Applesfera، طراحی نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن توییتر که در تبلت‌های اپل بسیار کاربردی است در حال تغییر می‌باشد. اساسا برنامه‌های اختصاصی شبکه‌های اجتماعی در آیپد همه‌چیز را در یک ستون واحد نمایش می‌دهد، به نوعی فضای خالی و سفید بسیاری در اطراف آن‌ها وجود دارد اما توییتر قرار است در طراحی جدید نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن خود ستون‌های مختلفی نظیر رابط وب سرویس اضافه نماید. نوار پیمایش توییتر را در سمت چپ مشاهده خواهید کرد در حالی که بخش trending topics در سمت راست قابل مشاهده خواهند بود.

اگر چه طراحی جدید از نظر فنی چیدمان چندستونی را تشکیل می‌دهد اما هنوز هم طراحی آن با TweetDeck متفاوت خواهد بود، زیرا در TweetDeck می‌توانید دقیقا هر آنچه که در هر ستون نشان داده می‌شود را تنظیم کنید، حتی اگر منبع آن‌ها پیام‌های دایرکت و یا هشتگ‌های اختصاصی سیستم باشد. شما در طراحی جدید نسخه‌ی آیپد اپلیکیشن توییتر چنین قابلیت‌هایی را دریافت نواهید کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی توییتر گویا طراحی‌ این نسخه تقریبا رو به پایان است و به زودی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. در صورتی که می‌خواهید یک پیش نمایش از این طراحی را دریافت نمایید، می‌توانید به نسخه‌ی وب این اپلیکیشن مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید