امکان رزرو نمودن بلیط‌های هواپیما به موتور جستجوگر بینگ اضافه شد - تکفارس 
امکان رزرو نمودن بلیط‌های هواپیما به موتور جستجوگر بینگ اضافه شد - تکفارس 

امکان رزرو نمودن بلیط‌های هواپیما به موتور جستجوگر بینگ اضافه شد

بهنام خدابخشی
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - 10:29
امکان رزرو نمودن بلیط‌های هواپیما به موتور جستجوگر بینگ اضافه شد

جستجوی پروازها یک فرآیند وقت‌گیر است و همه‌ی ما اغلب برای یافتن قیمت مناسب به دنبال اطلاعات در سایت‌های مختلف هستیم. به منظور ساده‌تر کردن این روند، کمپانی مایکروسافت امروز یک قابلیت جدید رزرو نمودن پرواز را به موتور جستجوگر بینگ اضافه کرد. بینگ با چندین سایت رزرو پرواز همکاری نموده است و به شما این اجازه را می‌دهد تا لیست پروازهای موجود رو بررسی نموده و در متناسب با مبدا و مقصد خود پرواز مناسب را رزرو نمایید.

موتور جستجوگر بینگ به طورکلی از داده‌های اصلی و لحظه‌ای برای ارائه‌ی سرویس به کاربران جویای بلیط هواپیما استفاده نموده و سعی دارد با شرکت‌های هواپیمایی بسیاری در این زمینه همکاری داشته باشد تا بتواند یک تجربه‌ی دلپذیر برای کاربران خود رقم بزند. اکنون می‌توانید به راحتی با استفاده از بینگ بلیط سفر بعدی خود را رزرو کنید.

به عنوان مثال اگر به دنبال مواردی مانند پرواز از سیاتل به پورتلند هستید، لیستی از پروازهای لحظه‌ای موجود به همراه قیمت آن‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. پس از کلیک بر روی یک گزینه‌ی flight، بینگ برای شما یک صفحه‌ی جدید باز می‌کند که می‌توانید نوع پرواز، هواپیما، شرکت سرویس دهنده و … را به شخصه فیلتر نموده و  یا حتی تعداد توقف‌ها و تاریخ و زمان پرواز را نیز تعیین نمایید. هم‌اکنون می‌توانید با کلیک بر روی این لینک تجربه‌‌ی رزرو بلیط پرواز از طریق بینگ را کسب نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید