هم‌اکنون می‌توانید در نسخه‌ی وب Outlook به طور مستقیم Sticky Notes ایجاد کنید - تکفارس 
هم‌اکنون می‌توانید در نسخه‌ی وب Outlook به طور مستقیم Sticky Notes ایجاد کنید - تکفارس 

هم‌اکنون می‌توانید در نسخه‌ی وب Outlook به طور مستقیم Sticky Notes ایجاد کنید

بهنام خدابخشی
۲۷ آذر ۱۳۹۸ - 08:29
هم‌اکنون می‌توانید در نسخه‌ی وب Outlook به طور مستقیم Sticky Notes ایجاد کنید

کمپانی مایکروسافت در حال بروزرسانی نسخه‌ی جدید Outlook.com می‌باشد که یک قابلیت جدید در اختیار کاربران این پلتفرم قرار می‌دهد. پیش از این نیز کاربران Outlook می‌توانستند Sticky Notes ویندوز ۱۰ را در نسخه‌ی وب Outlook مشاهده و بررسی نمایند ولی در بروزرسانی جدید کاربران می‌توانند به راحتی Sticky Notes جدید اضافه نمایند.

این قابلیت که برای اولین بار توسط کاربران شبکه‌ی اجتماعی ردیت رویت شده، به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند یک Sticky Note جدید به طور مستقیم در نسخه‌ی وب Outlook ایجاد نمایند. یادداشت‌های جدید بلافاصله همگام سازی می‌شوند و در ویندوز ۱۰ و همچنین Microsoft Launcher در سیستم‌عامل اندروید قابل مشاهده هستند. این موضوع می‌تواند به کاربرانی که از OutLook  در کامپیوترهای عمومی استفاده می‌کنند و به نرم‌افزار Sticky Notes ویندوز ۱۰ دسترسی ندارند، مفید باشد.

از هم‌اکنون این ویژگی در حال انتشار می‌باشد و از آن‌جا که در نسخه‌ی وب موجود است، احتیاجی به بروزرسانی دستی نیست. با این حال ممکن است چند روز طول بکشد تا این قابلیت در اختیار تمامی کابران سراسر دنیا قرار بگیرد. به منظور بررسی اینکه آیا چنین قابلیتی در اختیار شما قرار گرفته است یا خیر ابتدا وارد وب‌سایت Outlook.com شده و گزینه‌ی notes را از منوی کناری انتخاب نمایید. در ابتدای لیست پیش رو می‌بایست گزینه‌ی “New Notes” را در ابتدای لیست مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.