اسپاتیفای پادکست‌های مناسب با سلایق کاربران را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد - تکفارس 
اسپاتیفای پادکست‌های مناسب با سلایق کاربران را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد - تکفارس 

اسپاتیفای پادکست‌های مناسب با سلایق کاربران را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد

مهرداد میرشاهی
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 21:29
اسپاتیفای پادکست‌های مناسب با سلایق کاربران را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد - تکفارس 

اسپاتیفای قصد دارد تا افراد بیشتری پادکست‌های موجود در این سرویس را گوش دهند و به همین دلیل، در تلاش برای آسان‌سازی یافتن پادکست‌های مورد علاقه و متناسب با سلیقه کاربران است. با شروع هفته جدید، این شرکت یک گزینه جدید به صفحه اصلی سرویس خود اضافه می‌کند تا کاربران، موضوعات مورد علاقه خود را انتخاب کرده و متناسب با همین نظرسنجی، پادکست‌های مرتبط به آن‌ها نمایش داده شود.

در حال حاضر این دکمه تنها برای کاربران کشورهای ایالات متحده آمریکا، دانمارک، بریتانیا، برزیل، کاندا، سوئد، استرالیا، مکزیک، ایرلند و نیوزلند نمایش داده می‌شود که پیش از این نیز، پادکست‌های این سرویس را گوش نداده‌اند. انتخاب‌ها و گزینه‌ها بسته به کشور و منطقه هر کاربر، متفاوت خواهد بود. اسپاتیفای (Spotify) گفته است که پادکست‌های پیشنهادی، فاکتورهای مختلفی از جمله محبوبیت خواهد داشت. پیش از این نیز، اسپاتیفای برای گسترش محبوبیت پادکست‌ها، پلی‌لیست مختص به این فایل‌های صوتی را راه‌اندازی کرده بود. همچنین چندی پیش، ویژگی ارتباط با دستیار مجازی الکسا و فرمان پخش یک پادکست مشخص نیز به این سرویس اضافه شده بود.

لیست پخش تاحدودی مشکلات مجستجوی سری پادکست‌های جدید را حل می‌کند. اسپاتیفای امسال برنامه‌های ویژه‌ای برای گسترش محبوبیت پادکست‌ها در سرویس خود داشته و خرید سرویس‌های نظیر Gimlet Media، Gimlet Media و Anchor مهر تائیدی‌ست بر این هدف. پیشنهاد پادکست‌های مختلف، کاملاً بر اساس سلایق و علاقه‌مندی کاربرها صورت خواهد گرفت و اسپاتیفای تاکید کرده است که قرار نیست شاهد معرفی و پیشنهاد پادکست‌های اختصاصی این شرکت باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید