پیکسل‌بوک GO 4K گوگل هم‌اکنون در دسترس خریداران است - تکفارس 
پیکسل‌بوک GO 4K گوگل هم‌اکنون در دسترس خریداران است - تکفارس 

پیکسل‌بوک GO 4K گوگل هم‌اکنون در دسترس خریداران است

علی صفرپور
۲۳ آذر ۱۳۹۸ - 09:29
پیکسل‌بوک GO 4K گوگل هم‌اکنون در دسترس خریداران است - تکفارس 

هنگامی که شرکت گوگل از پیکسل‌بوک GO نه‌چندان گران قیمت خود رونمایی کرد، اعلام داشت که یک نسخه‌ی گران قیمت از این محصول با نمایشگری ۴K در راه خواهد بود. سرانجام آن مدل برای خرید آماده شده است.

قیمت مدل ۴K این دستگاه حدودا دو برابر نسخه‌ی عادی آن است ( نسخه‌ی ۴K دارای برچسب قیمت ۱۳۹۹ دلار است درحالی که برای داشتن نسخه‌ی عادی پیکسل‌بوک GO تنها پرداخت ۶۴۹ دلار کافی است). پیکسل‌بوک GO 4K حتی از برادر بزرگ‌تر خود در خانواده‌ی پیکسل‌ها یعنی پیکسل‌بوک two in one هم گران‌تر است! در واقع نسخه‌ی GO همان پیکسل‌بوک‌های two in one گوگل هستند که برای خریداران قیمت بهتری دارند! اگر بخواهید یک two in one (دو در یک به فارسی، نوعی از لپ‌تاپ‌ها) داشته باشید، با پرداخت ۱۶۴۹ دلار از داشتن یک پردازنده‌ی i7 نیز بهره‌مند خواهید شد اما دیگر خبری از نمایشگر ۴K نیست.

با همه‌ی این موارد، به سختی می‌توان به مزایای نمایشگری ۴K برروی نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی پیکسل‌یوک GO پی برد، درحالی که مبلغ بسیار بالایی را نیز پرداخته‌اید… !

طی بررسی‌ها پیکسل‌بوک GO طراحی عالی و صفحه‌کلید خوب خود را به اثبات رسانده است. نکته قابل توجه اینجاست که با همین مقدار پول می‌توان یک کروم‌بوک با همین مشخصات سخت‌افزاری داشت. به هرحال اگر منتظر پیکسل‌بوکی با نمایشگر ۴K بودید هم‌اکنون امکان خرید آن وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید