وان‌پلاس «چیزی خاص» را در CES 2020 به نمایش خواهد گذاشت - تکفارس 
وان‌پلاس «چیزی خاص» را در CES 2020 به نمایش خواهد گذاشت - تکفارس 

وان‌پلاس «چیزی خاص» را در CES 2020 به نمایش خواهد گذاشت

مهرداد میرشاهی
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - 22:32
وان‌پلاس «چیزی خاص» را در CES 2020 به نمایش خواهد گذاشت - تکفارس 

رویداد CES 2020 از روز سه شنبه ۱۷ دی ماه (۷ ژانویه ۲۰۲۰ میلادی) در لاس وگاس آغاز به کار خواهد کرد و این دفعه، مهمان جدیدی نیز خواهد داشت. وان‌پلاس برای نخستین بار در تاریخ خود، کنفرانسی را در رویداد CES سال آینده برگزار خواهد کرد و طبق گفته‌های مدیرعاملش، یعنی پیت لاو (Pete Lau)، این شرکت «چیزی ویژه» را با خود به این نمایشگاه خواهد آورد.

پیت لاو با انتشار توییتی بیان کرد:

ما چیز ویژه‌ای را به شما نشان خواهیم داد. شما را در لاس وگاس می‌بینیم.

ــ پیت لاو (@PeteLau) 13 دسامبر ۲۰۱۹ میلادی

اگرچه هنوز نمی‌دانیم که منظور مدیرعامل وان‌پلاس از «چیزی خاص» چه چیزی می‌تواند باشد، اما شایعات حاکی از آنند که این شرکت قصد دارد از نخستین ساعت هوشمند و ایربادهای خود رونمایی کند.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، وان‌پلاس پتنت‌هایی با محوریت یک ساعت هوشمند ثبت کرد که بر اساس آن، تحلیلگران پیش‌بینی کردند این شرکت به زودی وارد بازار ساعت‌های هوشمند خواهد شد. با گذشت زمان این شایعات نیز از یادها رفتند تا اینکه امسال دوباره شاهد مطرح شدن آن‌ها هستیم. گفتنی‌ست ساعت هوشمند وان‌پلاس از طراحی دایره‌شکلی برخوردار خواهد بود.

وان‌پلاس چندی پیش، نخستین تلویزیون هوشمند خود را عرضه کرد و ورود این شرکت به بازار ساعت‌های هوشمند، طبیعتاً فهرست محصولات آن را گسترده‌تر از قبل می‌کند.

بعید است که وان‌پلاس دو تلفن هوشمند وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو را با خود به این نمایشگاه بیاورد. انتظار می‌رود این دو تلفن همراه در ماه می سال آینده میلادی روانه بازار شوند. به غیر از این دو دستگاه، گزارش شده که وان‌پلاس در حال کار برروی گوشی میان‌رده جدیدی‌ست که احتمالاً وان‌پلاس ۸ لایت نام دارد.

به نظر شما، منظور وان‌پلاس از «چیزی ویژه» چیست و این شرکت قصد معرفی چه دستگاهی را در رویداد CES 2020 دارد؟ لطفاً دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید