یاهو مهلت بارگیری اطلاعات گروه‌های خود را تمدید کرد - تکفارس 
یاهو مهلت بارگیری اطلاعات گروه‌های خود را تمدید کرد - تکفارس 

یاهو مهلت بارگیری اطلاعات گروه‌های خود را تمدید کرد

مسلم رفیعی
۲۱ آذر ۱۳۹۸ - 22:45
یاهو مهلت بارگیری اطلاعات گروه‌های خود را تمدید کرد - تکفارس 

در مهرماه (اکتبر)، یاهو اعلام کرد که همه محتوای ارسال‌شده به گروه‌های یاهو را در تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) حذف خواهد کرد، اما دو روز پیش این شرکت اعلام کرد که این مهلت را چند هفته دیگر تمدید می‌کند تا بدین‌ شیوه به کاربران فرصت بیشتری جهت دانلود محتوای موردنظر را بدهد.

اگر بخواهید قبل از حذف اطلاعات گروه‌های یاهو، داده‌های خود را دریافت کنید، یاهو می‌گوید که شما تا ساعت ۱۱:۵۹ بعدازظهر روز ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ (۳۱ ژانویه ۲۰۲۰) وقت دارید تا این اقدام را انجام دهید. این شرکت طی توییتی نوشت:

ما تا ساعت ۱۱:۵۹ بعدازظهر مورخه ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر)، محتوای پلتفرم خود را از دسترس خارج می‌کنیم، اما تا پیش از پردازش تمامی درخواست‌ها تا تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ (۳۱ ژانویه ۲۰۲۰)، اطلاعات این پرتال را حذف نخواهیم نمود.

همان‌طور که در توییت یاهو مشاهده شد، شما همچنان قادر نخواهید بود که بعد از ۲۳ آذر محتوا را در گروه‌های یاهو مشاهده کنید. یاهو از تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) به کاربران اجازه بارگذاری محتوا را نمی‌دهد، بنابراین گروه‌های این پلتفرم محدود شده‌اند.

هنگامی‌که یاهو این اطلاعات را حذف می‌کند، بخش قابل‌توجهی از تاریخ اینترنت از بین خواهد رفت. برخی از گردآورندگان می‌گویند که با استفاده از کدنویسی نیمه خودکار به گروه‌های این پلتفرم ملحق شده تا پیش از حذف همه‌چیز، داده‌ها را گردآوری کنند، اما Verizon Media (که مالک یاهو است) ظاهراً فعالیت ۱۲۸ گردآور را مسدود کرده‌ و می‌گوید که اقدامات این افراد شرایط خدمات یاهو را نقض می‌کند، بنابراین به‌شدت مانع تلاش‌های آن‌ها می‌شود.

یک سخنگوی یاهو به خبرگزاری The Verge گفته که این شرکت، تاریخ حذف اطلاعات را تمدید کرده‌ تا گروه‌های عمومی را تا تاریخ ۱۱ بهمن به گروه‌های محدود تبدیل کند. این موضوع به این معنی است که اگر می‌خواهید پس از این تاریخ به یک گروه ملحق شوید، باید یا درخواست دعوت کنید و یا اینکه توسط مدیر گروه موردنظر دعوت شوید.

علی‌رغم بخش‌های اضافی، اعلامیه یاهو این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که به‌زودی تنها چیزی که می‌توانید در گروه‌های یاهو انجام دهید، ایمیل به اعضای گروه‌هایی است که بخشی از آن‌ها هستید. متأسفانه همیشه این احتمال وجود دارد که گروه‌های یاهو برای همیشه به کار خود پایان دهند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.