اکنون می‌توانید ایمیل‌های خود را در یک جیمیل ارسال کنید - تکفارس 
اکنون می‌توانید ایمیل‌های خود را در یک جیمیل ارسال کنید - تکفارس 

اکنون می‌توانید ایمیل‌های خود را در یک جیمیل ارسال کنید

بهنام خدابخشی
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - 09:29
اکنون می‌توانید ایمیل‌های خود را در یک جیمیل ارسال کنید

هم‌اکنون زنجیره‌ی ایمیل در جیمیل در حال پیشرفت است. سیستم ایمیل‌های پستی به زودی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به ارسال یا اجرای فرآیند بارگیری از همان ابتدا ایمیل‌های خود را به صورت پیوست ارسال نمایند. به عبارت دیگر بر اساس اطلاعیه‌ی گوگل “اکنون می‌توانید ایمیل‌های خود را از طریق جیمیل برای دوستان خود ارسال کنید”.

در حال حاضر، افرادی که ایمیل ارسال می‌کنند می‌توانند ایمیل‌هایی را که می‌خواهند به عنوان یک فایل با پسوند eml. نمایش دهند. کاربرانی که همیشه دوست دارند چندین برگه‌ی جدید در مرورگر خود بازکنند اکنون قطعا از این حالت رضایت خواهند داشت که می‌توانند یک فایل پیوست را در پنجره‌ای جدید از طریق جیمیل دریافتی باز کنند.

اکنون می‌توانید ایمیل‌های خود را در جیمیل ارسال کنید

اکنون به احتمال این سوال بزرگ در ذهن شما ایجاد شده است که چرا شخصی باید چنین ویژگی را نیاز داشته باشد؟ بیاید مستقیما به اظهارات گوگل در سایت رسمی این کمپانی سری بزنیم:

ما به تازگی از سوی برخی افراد گزارش‌هایی دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه موقعیت‌هایی وجود دارد که پیوست کردن یک پست الکترونیکی ارزش بیشتری دارد تا یک ایمیل جداگانه ارسال کنیم، به عنوان مثال شما بخواهید یک ایمیل در مورد یک موضوع واحد را در قالب چندین ایمیل جداگانه برای سایر افراد ارسال کنید! چقدر بد! شخص دریافت کننده ممکن است بعدها پس از بررسی ایمیل‌ها سردرگم شود. با استفاده از این ویژگی می‌توانید چندین ایمیل را با یک موضوع مشخص در داخل یک ایمیل در جیمیل پیوست نمایید و به نوعی اطلاعات مربوط به یک موضوع مشخص را دسته‌بندی نمایید. ارسال ایمیل در قالب یک فایل پیوست شده به شما این امکان را می‌دهد تا خلاصه‌ای از پیام‌های ضروری در یک موضوع مشخص را در یک قالب برای گیرندگان ایمیل بفرستید.

در طی دو هفته‌ی آینده این ویژگی برای تمامی کاربران جیمیل فعال خواهد شد. از این پس می‌توانید ایمیل‌های مختلف را برای دوستان خود در قالب فایل پیوست ارسال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید