باتری ردمی کا ۳۰ در عرض یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود - تکفارس 
باتری ردمی کا ۳۰ در عرض یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود - تکفارس 

باتری ردمی کا ۳۰ در عرض یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود

مسلم رفیعی
۱۴ آذر ۱۳۹۸ - 22:32
باتری ردمی کا ۳۰ در عرض یک ساعت کاملاً شارژ می‌شود - تکفارس 

شیائومی قرار است که جانشین ردمی کا ۲۰، یعنی ردمی کا ۳۰ را در تاریخ  ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر)  رونمایی کند. در حال حاضر و چند روز پیش از آغاز این رویداد، این تولیدکننده چینی در Weibo قصد دارند تا از برخی اطلاعات جالب در مورد این تلفن‌ هوشمند، پرده‌برداری کنند.

بنا به گزارش حساب شیائومی در Weibo، شیائومی کا ۳۰ یک باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را با خود به همراه خواهد داشت، اما آنچه که جالب‌تر است، این است که این گوشی قادر خواهد بود که به لطف به‌کارگیری فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی، صفر تا صد باتری خود را طی یک ساعت شارژ نماید.

اگر ما در مورد رقابت صحبت کنیم، گوشی ایسوس زنفون ۶ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، و این تلفن از این لحاظ حداقل تا پایان سال جاری میلادی در بالای جدول باقی خواهد ماند. بااین‌وجود، ازآنجایی‌که باتری کا ۳۰ می‌تواند در طی یک ساعت به‌طور کامل شارژ شود، بنابراین نباید مشکلی در زمینه ظرفیت باتری وجود داشته باشد، زیرا این ویژگی، ترس از تمام شدن باتری و مسئله شارژ سریع آن را مرتفع می‌سازد.

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند Redmi K۳۰ به یک نمایشگر ۶.۶۶ اینچی +FHD به همراه نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز باشد. شیائومی همچنین یک مدل ۵G از این گوشی را عرضه خواهد کرد که انتظار می‌رود نسبت به مدل ۴G این محصول، قیمت بیشتری داشته باشد. از طرفی دیگر، این گوشی از رابط کاربری MIUI 11 استفاده می‌نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید