گوگل Pixel Themes و Live Caption را به گوشی‌های قدیمی‌تر خود می‌آورد - تکفارس 
گوگل Pixel Themes و Live Caption را به گوشی‌های قدیمی‌تر خود می‌آورد - تکفارس 

گوگل Pixel Themes و Live Caption را به گوشی‌های قدیمی‌تر خود می‌آورد

مسلم رفیعی
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - 23:15
گوگل Pixel Themes و Live Caption را به گوشی‌های قدیمی‌تر خود می‌آورد - تکفارس 

به‌روزرسانی آذرماه (دسامبر) گوشی‌های پیکسل، چند ویژگی مناسب را برای کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر در بر دارد. گوگل در حال ارائه پشتیبانی از اپلیکیشن جدید Pixel Themes برای سری Pixel 3a و ۳aXL است. این اپلیکیشن در ابتدا با پیکسل ۴ و ۴ ایکس‌ال وارد بازار شد، اما دو روز پیش توانست که راه خود را به دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز باز کند.

با استفاده از این برنامه، کاربران دسترسی مناسبی را در رابطه با شخصی‌سازی Pixel Launcher اصلی این گوشی‌ها خواهند داشت، آن‌ها می‌توانند رنگ‌ها، آیکون‌ها، سبک‌های ساعت و فونت‌ها را تغییر دهند. این گزینه پیش‌تر در اندروید ۱۰ و در بخش Developer Options قابل‌استفاده بود، اما گوگل اکنون این ویژگی را به شیوه‌ای کاربر پسندتر به کاربران قدیمی‌ ارائه می‌دهد.

این شرکت همچنین در حال اضافه کردن قابلیت Live Caption؛ به‌‌عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های پیکسل ۴، به دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز هست. گوگل در اوایل امسال اظهار کرد که:

با استفاده از یک ضربه، Live Caption به‌طور خودکار شروع به زیرنویس ویدیوها و فایل‌های صوتی نموده (البته به‌غیراز تماس‌های صوتی و تصویری). این کار در آن واحد و کاملاً بر روی دستگاه کاربران اتفاق می‌افتد، بنابراین حتی اگر کاربران به اینترنت نیز دسترسی نداشته باشند، بازهم توان استفاده از این قابلیت را خواهند داشت. این زیرنویس‌ها همیشه خصوصی باقی خواهند ماند و هیچ‌گاه از گوشی شما خارج نخواهند شد.

گوگل قصد دارد تا Live Caption را از سال آینده و همزمان با عرضه اندروید ۱۰، در دیگر دستگاه‌های اندرویدی نیز عرضه نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید